هشدار عبدالله آذربار عضو رهبری گروهک تروریستی کومله به اعضا و پیشمرگان کومله

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از کردستان عراق، مطلع شدیم عبدالله آذربار مشهور به عبه سور از اعضای رهبری گروهک تروریستی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران(شاخه عبدالله مهتدی) به اعضا و پیشمرگان هشدار داده است.

به گزارش آکام نیوز، پس از افشاگری های اخیر خالد علی پناه و کیوان فرجی از اعضای قدیمی کومله و همچنین حکمتیست ها در خصوص سلسله قتل های زنجیره ای که در گروهک تروریستی کومله،اتفاق افتاده است، عبدالله آذربار(عبه سور) در جلسه ای که روز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات اردوگاه زرگویزله برگزار شده بود، به تمامی اعضا و پیشمرگان کومله هشدار جدی داده تا احدی در لایوهای این افراد شرکت نکنند و در صورت حضور در لایوهای منتقدان خصوصا حکمتیست ها، خالد علی پناه و کیوان فرجی و یا درج کامنت در پست هایشان،  با آنها برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

عضو رهبری کومله هشدار داده که اعضا و پیشمرگانی که از این دستور سرپیچی کنند، اخراج شده و با آنها برخوردهای دیگری هم صورت خواهد گرفت.

این هشدارها در حالی تکرار می شوند که گروهک کومله از بدو حضور فریب خوردگان در پذیرش به آنها اطمینان می دهند که اعضا و پیشمرگان در درج نظرات و دیدگاه های خود آزاد هستند و کومله هرگز کسی را بخاطر اظهار نظر توبیخ و یا اخراج نخواهد کرد!

این تناقض در شعار و کردار سرکردگان کومله، ماهیت واقعی این گروهک را برای افکار عمومی نشان می دهد.

تمام اعضا و پیشمرگان کومله در صورتیکه مطلبی برای انتشار دارند، می توانند با نام مستعار برای آکام نیوز ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا