پاسخ دندان شکن آرام احمد روزنامه نگار معروف و تحلیلگر ارشد اقلیم کردستان به حملات تند گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان: یک پاسدار تهرانی از شما شریف تر است+ فیلم

آکام نیوز:در هفته های اخیر آرام احمد، تحلیلگر ارشد و روزنامه نگار مطرح اقلیم کردستان عراق مصاحبه ای با نادر کیانی خبرنگار بین الملل انجام داده بود که با واکنش توام با هتاکی این گروهک تروریستی روبرو شد.

به گزارش آکام نیوز، در این فیلم، آرام احمد بصورت کاملا شفاف جواب اهانت های گروهک  تروریستی پاک را داد و ناگفته های زیادی از اسرار پشت پرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان و شخص حسین یزدان پناه را فاش کرد. متعاقب انتشار این مصاحبه، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به دستور شخص حسین یزدان پناه، با راه اندازی هشتگ هایی آرام احمد را جیره خور و جاسوس اطلاعات و سپاه جمهوری اسلامی معرفی کردند و ده ها کمپین، بر علیه ایشان به راه انداختند.

آرام احمد در ویدیویی بصورت اختصاصی پاسخ این اتهامات را داد و همچنین اعلام کرد که، ایشان جز حقیقت چیزی بیان نکرده اما این گروهک مافیایی با راه اندازی کمپین هایی، به ایشان هتک حرمت کردند.

آرام احمد پاسخ حملات سازمان یافته گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان(پاک) را داد، این صحبتها به زبان کردی انجام شده و به فارسی ترجمه شده است؛

می خواهم در مورد این سبیل کلفت (حسین یزدان پناه) صحبت کنم که در اربیل نوکر پارتی و خانواده بارزانی است،همه شما آرام احمد را می شناسید، ده ها سال است، من نویسنده هستم، منتقد هستم، منتقدی جدی و تند که قلمم را به میلیاردها دلار، به هیچ فرد و حکومتی نمی فروشم.

هر سایت و پیچ و شخص و تلویزیونی که با من تماس گرفته باشد اگر دو بار هم گفته باشم “نه” اما در آخر جواب مثبت داده ام.

البته خیلی ها از من بخاطر زبان تندم می ترسند.

بخاطر حملاتم به پارتی و یکیتی. رسانه های یکیتی و پارتی و گوران و شاهسوار می ترسند، با من حرف بزنند، چون می خواهند من را سانسور و حذف کنند.

ضرب المثلی است که می گوید؛ حکومت و قدرت می خواهد، صدای همه انسان های یاغی در اجتماعی مشخص، را ببندند تا آنها را وارد حاشیه کند.

آرام احمد در ادامه در خصوص مصاحبه اختصاصی اخیر خود نیز گفت؛ این حق طبیعی من است که پاسخ هر فرد و تلویزیونی را بدهم، چون من فردی آزاد هستم و در هلند زندگی می کنم.

در این مدت با من تماس گرفته شد و از من خواست تا با او در مورد گروهک حزب آزادی کردستان گفتگو کنم، من هم مصاحبه را انجام دادم و این مصاحبه در سایتهای آکام نیوز، بولتن نیوز، دیارونادیار و… که در ایران منتشر می شوند، پخش شد.

در این مصاحبه سوالاتی در خصوص حزب آزادی کردستان که در اربیل ساکن هستند، از من پرسیده شد و من هم مفصلا جواب سوالات را دادم. آرام احمد در خصوص واکنش این گروهک به این مصاحبه نیز گفت؛

این گروه مافیایی نیامدند تا جواب منطقی و عاقلانه به من بدهند، در مقابل هزار و یک توهین و بی حرمتی را به من روا داشتند. این فحاشی ها و بی حرمتی ها، در احزاب کردی تبدیل به یک فرهنگ شده و نهادینه شده است.

هر وقت از پارتی انتقاد می شود، فحاشی می کنند، از یکیتی انتقاد می شود، فحاشی می کنند، از دمکرات انتقاد می شود، فحاشی می کنند، چرا؟!

چون اعمالشان کثیف است و ماهیت آنها کثیف است و به این دلیل بی حرمتی می کنند، حملات سازمان یافته انجام می دهند، با بی اخلاقی جواب می دهند، تا به خیال خودشان، انتقام بگیرند و توجه مردم را از انتقادات واقعی من از خودشان، منحرف کنند، این اخلاق آنهاست!

آرام احمد در پاسخ به اینکه این گروهک تروریستی پس از انجام مصاحبه اختصاصی او را منتسب به اطلاعات ایران کرده اند نیز گفت؛ می گویند، آرام احمد اطلاعاتی است، آرام احمد نیروی پاسدارها و ایرانی هاست، یک روز من را به میت منتسب می کنند، یک روز زانیاری،(اطلاعات اقلیم
کردستان)، یک روز گوران(جنبش تغییر) و یک روز اطلاعات ایران و…. الان این گروه کثیف نوکر پارتی و نوکر خانواده بارزانی هستند، من به حسین یزدان پناه و گروهش می گویم؛ من مرد آزادی هستم، چون شرم، پیش من معنایی ندارد.

آرام احمد در ادامه در خصوص اهانت های انجام شده به وی در خصوص ماهیت مصاحبه کننده نیز گفت؛

پاسدار تهرانی یا اصفهانی پیش من از شما شریف تر است، چون این پاسدار نه ادعای مبارزه برای کردها را دارد، نه ادعای آزادی دارد، نه می گوید کرد را آزاد می کنم و نه هیچ!

اما شما بنام دمکراسی، بنام آزادی و بنام کرد، در حال دزدی و چته گری و نوکری برای پارتی و خانواده بارزانی هستید.

آرام احمد در خصوص حملات این گروهک تروریستی به مردم معترض اقلیم کردستان در ماه ها و سالهای اخیر نیز گفت؛ شما در طول این سالها ضربات سنگینی به مبارزات و اعتراضات مردم کردستان عراق که بر علیه پارتی و یکیتی، هستند، زده اید، شما همیشه نوکر پارتی و خانواده بارزانی بوده و هستید.

تحلیلگر ارشد اقلیم کردستان در خصوص فساد اخلاقی گسترده حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی پاک نیز گفت؛

چشمم کور شود اگر دروغ بگویم من فیلم عریان حسین یزدان پناه را با هر دو چشم خودم، دیده ام.

حسین یزدان پناه! تو در ویلایی در اربیل زندگی می کنی، رفته بودی در توالت و حمام زنانه، دوربین مخفی کار گذاشته بودی، تا بعدا این زن ها را فاسد کنی و از آنها سوء استفاده کنی.

ده ها نفر بدست تو در اربیل کشته شده اند تو نوکر خانواده بارزانی و پارتی هستی.

تو نقش مجاهدین خلق را ایفا می کنی که با حزب بعث بودند، در سال ۱۹۹۱ که قیام شد و به کردستان عراق آمدند و کردستان را اشغال کردند، مجاهدین خلق، پیش از حزب بعث به حرکت در آمده بود و ما را قتل عام کرد.

حالا شما هم در اربیل نشسته اید و نوکر پارتی و خانواده بارزانی هستید، نوکر میت و ترکیه هستید و بر علیه ملت خودتان و خصوصا مردم کردستان عراق فعالیت می کنید.

آرام احمد در ادامه خطاب به مردم کردستان ایران نیز گفت؛

من در اینجا به عنوان آرام احمد، به مردم کردستان ایران می گویم؛

ما در سال ۱۹۹۱ قیام کردیم تا بعثی ها بروند و یکیتی و پارتی بیایند، اما الان ببینید از دست این یکیتی و پارتی چه می کشیم؟ ببینید چطور روزنامه نگارانی مثل سوران و سردشت ترور می شوند؟

یا سرنوشت شخص من را ببینید؟ بخاطر انتقاد ۲۵ سال است اجازه ندارم به سرزمین خودم در اربیل و سلیمانیه بروم و خیابان های کردستان عراق، قدم بزنم.

این همان آزادی است که ما برایش مبارزه کردیم؟! این همان سرزمینی است که ما برایش جنگیدیم و برایش مبارزه کردیم؟!

۳۰ سال است یکیتی و پارتی در حال دزدی و فساد هستند،  برق نداریم، آب نداریم، آزادی و زندگی نداریم، تجاوز هست، تریاک و حشیش هست، همه چیز هست.

دستگاه میت در سراسر کردستان عراق، پراکنده شده اند، در ۳۰ نقطه از کردستان عراق، لشکر میت و ترکیه مستقر شده اند و از پارتی و خانواده بارزانی حمایت می کنند.

فردا اگر حسین یزدان پناه به کردستان ایران بیاید این بلا بر سر شما هم می آید، الان برق دارید، اما وقتی اینها سر کار بیایند، همین برق را هم نخواهید داشت.

الان گاز دارید، به خدا قسم، فردا همین گاز را هم نخواهید داشت.

الان فقیر هستید، فردا فقیرتر هم می شوید، الان آزادی ندارید، به خدا قسم، فردا همین یک ذره

آزادی را هم نخواهید داشت.

هر چه دارید را می دزدند، اموال شما را خواهند دزدید، برق و گاز و نفت شما را خواهند دزدید، همه چیز شما را می دزدند، اینها بی شرف هستنند، ما تجربه این اتفاقات را داشته ایم و به چشم  خودمان دیده ایم، این بلاها سر ما آمده است.

حرف من این است، خوب الان وضعیت کردستان عراق را تحت حاکمیت پارتی و خانواده بارزانی در کردستان عراق می بینید، حسین یزدان پناه که نوکر خانواده بارزانی و پارتی است، وضعیت با آنها چطور خواهد شد؟

اربابش در حال دزدی و فساد است نوکرش چطور خواهد بود؟

امروز گویا حزب شما اپوزیسیون است و در اربیل، از آزادی حرف می زند و این وضعش است، فردا روز چه خواهد بود؟

اینها حقیقت دارند، من تنها و تنها حقایق را گفته ام، شما به ما ضربه زده اید، شما نوکر پارتی و خانواده بارزانی هستید.

روزنامه نگار مطرح اقلیم کردستان در ادامه به جعل شناسنامه عراقی توسط حزب منحله آزادی کردستان و رای دادن به نفع پارتی توسط این گروهک، اشاره کرد و گفت؛

با ۵۰ نفر از نیروهایتان رفتید و با شناسنامه عراقی در صف رای گیری شرکت کردید و با جعل و دسیسه، به پارتی و خانواده بارزانی رای دادید.

حسین یزدان پناه و سبیل معروفش، در اعتراضات مردم کردستان عراق به سمت مردم معترض تیراندازی کرده و بخاطر پارتی و خانواده بارزانی، مردم کردستان عراق را می کشد.

مردان حسین یزدان پناه،بخاطر آنکه من از پارتی و خانواده بارزانی انتقاد می کنم، هزار و یک بی حرمتی به من کرده اند.

چون به حزب دمکرات انتقاد کردم کلی فحاشی کردند، انتقاد را اصلا نمی پذیرند، من هر حرفی زده ام حقیقت دارد، من با تهمت و فحاشی شما سرنگون نمی شوم به هیچ وجه.

من با تهمت های شما اتفاقی برایم نمی افتد، من را به هر چیزی منتسب می کنید بکنید، مشکل خودتان است این جواب من به آنهایی است که حقیقت را می دانند.

اگر آرام احمد اهل معامله بود ۳۰ سال بر علیه پارتی و یکیتی و سرزمین خود یاغی نمی شد و مرد پارتی و یکیتی می شدم ، در یک تلویزیون کار می کردم و عضو رهبری فلان حزب در کردستان عراق می شدم و زندگی مرفه ای داشتم.

من بخاطر این با موتور کارگری می کنم تا سرم بلند باشد من شما نیستم، بنام کرد و آزاد کردن کردستان ایران مرد پارتی و خانواده بارزانی شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا