تعیین حداقل دستمزد کارگران، دستمایه موج سواری گروهک کمونیست کارگری ایران قرار گرفت

آکام نیوز: گروهک فرصت طلب موسوم به حزب کمونیست کارگری ایران، حداقل دستمزد کارگران را مبلغ ۱۶ میلیون تومان تعیین کردند!

به گزارش آکام نیوز،  این گروهک که همواره سعی دارد تا خود را بعنوان دوست و حتی سردمدار کارگران ایران معرفی کند، در اقدامی عجیب، در مقام دولت ظاهر شد و حداقل دستمزد کارگران را مبلغ ۱۶ میلیون تومان تعیین کرده است!

کمونیست کارگری که بدنبال آب به آسیاب دشمن ریختن است، در روزهایی که زمزمه تعیین حداقل دستمزد کارگران شنیده می شود، با تعیین این مبلغ بعنوان حداقل دستمزد کارگران، قصد دارد تا با موج سواری، ضمن آنکه خود را رهبر کارگران و نماینده و قیوم این قشر زحمتکش معرفی کند، کارگران را تشویق و تحریک به شورش های خیابانی از طرق غیرمسالمت آمیز کند.

این رفتارهای عجیب کمونیست کارگری قطعا دلسوزی برای قشر زحمتکش کارگران نیست بلکه تلاش برای آن است تا اعتراضات صنفی کارگران را سیاسی کرده و با این نوع مزد تعیین کردن ها، کارگران را تحریک کنند.

این در حالی است که در کارگران خود نماینده رسمی دارند و نمایندگان کارگران و کارفرمایان و دویت در جلسات تعیین حداقل دستمزد حضور دارند و قطعا بر اساس نرخ تورم در سال، حداقل دستمزد تعیین می شود.

کارگران فهیم ایران نیز هرگز اجازه موج سواری به ورشکستگان سیاسی را نمی دهند.

اعتراضات کارگری هم برای گرفتن مطالبات صنفی و حقوقی کارگران، همواره مسالمت آمیز برگزار شده  و بر خلاف کمونیست کارگری که تلاش دارد مطالبات کارگران را سیاسی جلوه دهد اما به گفته خود کارگران، مطالبات آنها کاملا صنفی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا