مسعود بارزانی اعتراف کرد: حزب دمکرات کردستان ایران با رژیم بعث عراق و صدام حسین همکاری می کرد/ عبدالرحمن قاسملو با صدام حسین دوست بود/ حملات تند و بی سابقه مرکز همکاری احزاب کردستانی به مسعود بارزانی

آکام نیوز: نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل:  کتاب “بو میژوو”، نوشته مسعود بارزانی، جنجال به پا کرد، در این کتاب مسعود بارزانی به صراحت در مورد ارتباط حزب منحله دمکرات کردستان ایران و سرکرده وقت این گروهک، دکتر عبدالرحمن قاسملو با رژیم بعث عراق و شخص صدام حسین، افشاگری کرد.

به گزارش آکام نیوز به نقل از بولتن نیوز، مسعود بارزانی در بخشی از این کتاب، حقایقی که سالهاست جمهوری اسلامی ایران، در مورد گروهکهای تجزیه طلب کردی، اعلام کرده، را بالاخره پس از سالها سکوت، تایید کرد.

رهبر حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) در این کتاب نوشته است؛

حزب دمکرات کردستان ایران رابطه بسیار خوب و قوی با رژیم بعث عراق داشتند و قاسملو نیز ارتباط خوب و صمیمانه ای با صدام حسین و رژیم بعث داشته است.

ادعایی که عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله نیز در کتاب ۵ سال با عبدالله مهتدی بارها به آن اذعان کرده و به صراحت در کتاب خود می گوید؛

حزب دمکرات کردستان ایران و قاسملو از حمایت های ویژه صدام حسین برخوردار بودند و برای صدام هر کاری می کردند از اعزام تیم به داخل کشور گرفته تا بمبگذاری در بحبوحه جنگ تحمیلی، و رژیم بعث به این گروهک، حقوق و مزایا و تجهیزات نظامی و لجستیکی نیز می داد.

مهتدی در کتاب مذکور بارها به همکاری های گسترده حزب دمکرات با صدام حسین اشاره می کند.

حال پس از عبدالله مهتدی، این بار مسعود بارزانی هم مهر تاییدی بر گفته های سرکرده کومله زد و از این ارتباطات و خیانت های حزب دمکرات به ملت ایران و مردم کردستان پرده برداشت.

مرکز همکاری احزاب کردستان ایران نیز که متشکل از دو شاخه کومله و دو شاخه حزب دمکرات هستند با صدور بیانیه تندی، ضمن حمله به این کتاب، مسعود بارزانی را نیز متهم به دروغگویی، عوام فریبی و داستانسرایی کردند!

هجمه های گسترده این گروهک به مسعود بارزانی در حالی صورت می گیرد که بر کسی پوشیده نیست که گروهکهای کردی، در طول جنگ تحمیلی، از رژیم صدام حسین حمایت کردند و تمام اردوگاه هایی که امروز این گروهکها در آن ساکن هستند، اهدایی از طرف صدام حسین به پاس خوش خدمتی هایشان به اوست.

زمین هایی که غصب شده و متعلق به مردم کردستان عراق است امروز در اختیار گروهکهایی است که در قتل و عام نیروهای کردستان عراق دست داشتند و بارها محل اختفای پیشمرگان بارزانی و طالبانی را به رژیم بعث عراق لو می دادند و امروز مسعود بارزانی به درستی پرده از حقیقت برداشت و چهره واقعی این مزدوران وطن فروش را فاش کرد.

قطعا این گروهکها نمی توانند تاریخ را منحرف کنند و دستشان برای همه رو شده است و نباید هم فراموش کنند که آنها در کردستان عراق، میهمان اجباری هستند و بالاخره دیر یا زود بساط آنها از خاک کردستان عراق جمع خواهد شد و به سرنوشت سیاه مجاهدین خلق دچار خواهند شد.

حملات گسترده مرکز همکاری احزاب کردستانی و در راس آنها حزب منحله دمکرات کردستان عراق به مسعود بارزانی و حکومت اقلیم و اتحادیه میهنی کردستان در یک ماه گذشته، به اوج خود رسیده است.

کما اینکه شاهد بودیم در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، این گروهکها با وقاحت تمام، ضمن حمله به استاندار سلیمانیه و حکومت اقلیم کردستان، بخاطر حضورشان در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی،آنها را متهم به خودفروشی و خیانت کردند!

شاید اگر همان روز، حکومت اقلیم کردستان در قبال توهین های بی حد و مرز این گروهکها، سکوت نمی کرد امروز شاهد حملات تند و اهانت آمیز مجدد آنها به مقامات ارشد کردستان عراق نبودیم.

قطعا صحبتهای مسعود بارزانی در این کتاب، برای شهروندان کردستان جالب خواهد بود و در رفتار آنها با این گروهکها بطور قطع تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مردم کردستان عراق و خصوصا هواداران حزب دمکرات کردستان عراق، بزودی پاسخ کوبنده ای به اهانت های گروهکهای کردی، خواهند داد و بساط شان را از خاک شان، جمع خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا