خط و نشان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه برای کومله و دمکرات/ تمام مقرهایتان را منهدم می‌کنیم/ اقلیم کردستان مراقب گروهکهای ضد انقلاب باشد

آکام نیوز: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه با کوچک‌ترین خطا تمام مقرهای گروه‌هک تروریستی را منهدم می‌کنیم، گفت: اگر گروهک‌ها دست از پا خطا کنند، ما واکنش سختی خواهیم داشت.

به گزارش آکام نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو اظهار داشت: تمام دوران دفاع مقدس با تحریم و ممانعت استکبار از ورود ساده‌ترین تجهیزات نظامی مواجه بودیم. ایستادگی در برابر تحریم طی ۸ سال دفاع مقدس نمود عینی عزت ملت ایران اسلامی بود که در نهایت به پیروزی انجامید. با وجود تمام تحریم‌ها به سازنده اصلی‌ترین و پیشرفته‌ترین مهمات تبدیل شده‌ایم.

وی افزود: خودکفایی در امکانات و تجهیزات پس از ۴۱ سال تحریم نشانه زبونی استکبار است. اگر به فرامین رهبر انقلاب مبنی بر مردمی کردن عرصه‌های مختلف توجه می‌شد امروز در تمام موارد شاهد خودکفایی و بی‌نیازی بودیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: قطار انقلاب در مسیر خود حرکت می‌کند و هر کس نتواند با این انقلاب اسلامی سازگار باشد از قطار بازمی‌ماند.

سردار اوصانلو عنوان کرد: در طول انقلاب اسلامی، دشمن در تلاش برای ناامن کردن منطقه بوده تا صف دولت از مردم جدا شود. این ابزار برای ناامید کردن مردم از نظام و خدمات دولت بوده است. اقدامات مختلف دشمن برای نفوذ در کشور از طریق مرزها همواره با پشتیبانی آمریکا و استکبار وجود داشته و از همان ابتدا آل‌سعود به عنوان گاو شیرده آن‌ها مشغول تامین مالی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هر کار و اقدامی که باشد ما قادر به انجام آن هستیم، ابراز داشت: سپاه با محوریت قرارگاه حمزه(ع) طرح ایجاد امنیت را از سال ۹۰ آغاز کرده و جرثومه‌های استکبار را در منطقه نابود کرده و در کنار آن نیز خدمات بسیاری ارائه داد. بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر جاده در مناطق سنگی و صعب العبور ساخته شده که این نمادی از ایثار و اقتدار نیروهای مسلح و سپاه است. پاکسازی جرثومه‌های فساد از منطقه انجام شد و با رشادت رزمندگان سپاه شاهد امنیت پایدار در منطقه و مرزها هستیم.

وی اضافه کرد: استقرار در ارتفاعات بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر در بهترین وضعیت قرار دارد و تا آن مناطق هم برق‌رسانی کرده‌ایم. کابل‌های برقی که در این مناطق جای‌گذاری شده، با همت صنعتگران داخلی ساخته شده و دارای شرایطی نظیر ضد رطوبت، ضد ضربه و ضد موش خوردگی هستند. متخصصان صنعت برق هم در برابر کار جهادی رزمندگان مبهوت بودند.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار تنها با نیروی نظامی و سلاح محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: وظیفه قرارگاه حمزه(ع) در کنار اقدام نظامی، فعالیت امنیتی هم هست که در این مورد اصل بر مردمی کردن است. دلیل دشمنی همیشگی با منطقه شمالغرب و قرارگاه حمزه(ع) این است که تمام امنیت بر پایه مردم است و همین موضوع برای دشمن قابل تحمل نیست.

سردار اوصانلو اذعان داشت: راه‌اندای بیمارستان‌‌های صحرایی، تخت‌های نقاهتگاهی ویژه کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی در میان اقشار کم‌درآمد و مرزنشین جزو اقدامات شاخصی بوده که در راستای ایجاد امنیت پایدار انجام شده است.

وی با اشاره به کشفیات سال‌جاری توسط قرارگاه حمزه(ع)، بیان داشت: دشمن در طول تاریخ انقلاب اسلامی، همواره در تلاش برای ناامن جلوه دادن کشور و منطقه بوده که در همین راستا ۵ هزار و ۶۰۰ قبضه سلاح شکاری و ۸۷ هزار مورد مهمات جمع‌آوری شد که از این میزان حدود ۷۰ درصد مربوطه به آذربایجان‌غربی است. در سال‌جاری در بحث انهدام گروهک‌ها اقدامات قابل توجهی انجام شده که همراه با کشفیات بوده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، در خصوص ترورهای ناجوانمردانه گروهک‌ها در منطقه نیز گفت: دشمن وقتی از جایی ناامید شود، تنها راهکارش ترور است. گروهک‌ها هم به عنوان نماینده آمریکا و استکبار همین مسیر را دنبال می‌کنند که به عنوان مثال شهید کردن کشاورز و اهالی روستاها را می‌توان نام برد. گاهی اوقات حتی پس از چندین بار ناکامی، ترور محدود را انجام می‌دهند تنها ترسی در دل مردم ایجاد کنند اما با همراهی مردم و بصیرت جامعه شاهد ناتوانی آن‌ها در ناامیدسازی عموم در تمام موارد بوده‌ایم.

سردار اوصانلو تاکید کرد: ما همچنان هشدار می‌دهیم که اقلیم کردستان مراقب باشد تا گروهک‌های تروریستی اقدامی علیه امنیت ایران انجام ندهند‌. اگر به مرحله اقدام برسیم، بدون هیچ سختی خاصی قادر به انهدام تمام مقرهایشان هستیم و این موضوع سردمداران آن‌ها و در راس آن آمریکا به خوبی می‌دانند. اگر گروهک‌ها دست از پا خطا کنند، ما واکنش سختی خواهیم داشت. هرکس علیه نظام ما توطئه کند قطعا باید زوال یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا