فوری/اولتیماتوم جناح ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی به انشعابیون و طرفداران صلاح مازوجی: فورا اردوگاه را ترک کنید!

آکام نیوز: شنیده ها حاکی از آن است که سید ابراهیم علیزاده سرکرده دیکتاتور و مادام العمر کومله که مسبب ده ها انشعاب در گروهک تروریستی کومله است، پس از اعلام رسمی انشعاب طرفداران صلاح مازوجی نفر دوم کومله و حزب کمونیست ایران، به آنها اولتیماتوم داده تا هر چه سریع تر اردوگاه زرگویز را ترک کنند!

به گزارش آکام نیوز، ابراهیم علیزاده به هواداران خود در اردوگاه اعلام کرده که در شبکه های اجتماعی بر علیه جناح صلاح مازوجی، مطالبی را نوشته و از زبان پیشمرگان گفته شود که اعضای کومله تحمل دیدن اعضای کمیته مرکزی طیف مقابل را ندارند و باید اردوگاه را ترک کنند!

طیف سید ابراهیم علیزاده در شبکه های اجتماعی در مطلبی اعلام کرده اند که؛

“برایمان محرز شد که ماندن جناح صلاح مازوجی در اردوگاه نه تنها به نفع کومله نیست بلکه در جهت تشنج و تفرقه افکنی است. به همین خاطر ما اکثر اعضا و پیشمرگان کومله در کردستان، میزبانی از آنها را در مقر کومله به ضرر کومله می دانیم و باید در اولین فرصت مقر کومله را ترک کنند. از این بیشتر اجازه بی حرمتی آنها به شعور پیشمرگان کومله را قبول نخواهیم کرد.”

طبق آخرین اخبار رسیده، حکومت اقلیم و اتحادیه میهنی کردستان تا این لحظه حاضر نشده اند به طیف صلاح مازوجی، اردوگاه بدهند و آنها ناچار شده اند، بالاجبار در اردوگاه بمانند.

گفته می شود نیروهای هوادار سید ابراهیم علیزاده، بارها با طعنه و بکار بردن الفاظ رکیک و غیراخلاقی به نیروهای صلاح مازوجی در اردوگاه حمله می کنند و از هر فرصتی برای بی حرمتی به آنها استفاده می کنند تا این جناح را وادار به ترک اردوگاه کنند.

فضای اردوگاه بشدت متشنج است و وضعیت بحرانی گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا