اعلام انزجار کردها از ناصر رزازی خواننده ضد انقلاب پس از تغییر دین و توهین رزازی به دین مبین اسلام و پیامبر اسلام/ رزازی: با دین اسلام تا آخر می جنگم!

آکام نیوز، به نقل از بولتن نیوز: “نادر کیانی/خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای”: ناصر رزازی از خوانندگان قدیمی و شناخته شده در کردستان است، اولین بار ناصر رزازی را در مهرماه سال ۱۳۸۴  دیدم، وقتی مرضیه فریقی همسر رزازی پس از عمل جراحی در بیمارستانی در استکهلم فوت کرد و جنازه او را برای دفن به کردستان عراق و شهر سلیمانیه آورده بودند، در آن زمان از ناصر رزازی سوال کردم که آیا او همچنان خودش را کمونیست می داند؟ رزازی پاسخ داد؛ من هیچوقت مسلمان نبوده و نیستم و اعتقادی حتی به موجودیت خدا ندارم.

به گزارش آکام نیوز، در آن زمان، رزازی محتاطانه برخورد می کرد و عقاید واقعی خود را علنی نمی کرد اما امروز پس از ۱۶ سال از اولین دیدارم با ناصر رزازی، عین همان سخنانش را اینبار علنی بیان کرد!

ناصر رزازی در سال ۱۳۳۴ در محله جورآباد سنندج بدنیا آمد. دو دو پسر بنامهای کاردو و ماردین و یک دختر بنام دلنیا دارد.

رزازی در اوایل انقلاب به دلیل وجود گروهکهای تجزیه طلب در کردستان، به یکی از این گروهکها (کومله کمونیستی) ملحق شد و سالها پیشمرگ کومله کمونیستی بود.

او سپس به اروپا مهاجرت کرد و از آن زمان تا کنون بارها به اقلیم کردستان و اردوگاه های کومله سفر می کند.

رزازی همواره چهره ای جنجالی بوده و بارها مواضع او، با واکنش های گسترده چه از سوی گروهکهای کردی و چه از سوی مردم کردستان روبرو شده است.

ناصر رزازی خواننده مشهور و معروف کرد که بدون شک می توان گفت کسی نیست در کردستان او را نشناسد و با ترانه های مشهور او آشنا نباشد، اخیرا در یک فایل صوتی که با یکی از بزرگان یارسان منطقه سرپل ذهاب داشته است به صراحت اعلام کرد که:

“من ابلاغ میکنم که یارسان هستم و مسلمان نیستم” و در ادامه اعلام میکند که “تا زمانی که زنده هستم با آئین اسلام جنگ می کنم و اجازه نمی دهم این دین در میان ملت کرد بیشتر ریشه پیدا کند”.

وی در ادامه سخنانش می گوید “منطقه یارسان برای من از از مکه و مدینه و عربستان چرکین و کثیف, پاکتر و مقدس تر است” .

رزازی در ادامه یاوه سرایی های خود می گوید؛”در میان تمامی کردها تنها کردهای کلاردشت مرد هستند زیرا که مسلمان نیستند و بر آئین یارسان مانده اند”.

این اظهارات ناصر رزازی، با شدت و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی منتشر به حدی که در اندک زمانی سخنانش بازتاب گسترده ای داشت و بیانیه های فراوانی در محکومیت وی منتشر شد.

علمای اقلیم کردستان و کردستان ایران نیز به ناصر رزازی حمله کرده و به شدت به اظهارات گستاخانه او واکنش نشان دادند.

اظهارات ناصر رزازی سبب حیرت بسیاری از طرفداران وی و نیز مردم گردید که چگونه این شخص با آن بیوگرافی ای, چنین از اسلام اعلام بیزاری نموده است.

این سخنان ناصر رزازی سبب منقلب شدن بسیاری از روحانیون و حتی برخی ائمه جمعه اهل سنت مناطق کرد نشینی نظیر بانه و سنندج و … گردیده است.

ناصر رزازی حتی پس از این واکنش ها حاضر به عذرخواهی از مردم مسلمان نشد و همچنان بر اشتباه خود پافشاری می کند.

مردم کردستان باید این شخص را تحریم کرده و نوارهای او را به نشانه اعتراض به این اهانت آشکارش به دین مبین اسلام و قلبه گاه اول مسلمین جهان، به آتش بکشند.

ناصر رزازی باید بداند که همین مسلمانان بودند که رزازی را رزازی کردند و اعلان جنگِ صریح وی با اسلام و نامرد دانستنِ مردم کرد به خاطر مسلمان شدنشان و توهین به دین اکثریت ملت کُرد و تلاش برای حذف هویت آنها، آب در هاون کوبیدن و محیط به کفچه پیمودنی بیش نیست و قطعا با این کاری که رزازی کرد، دیگر از چشم هوادارانش هم افتاده است و رزازی دیگر رزازی گذشته نخواهد بود.

‫۳ دیدگاه ها

  1. تهمت ودروغگویی زیاد است بنده اصلا حرفهای این تازه بدوران رسیده راقبول ندارم. ناصر عشق ملت کرد ولی وهمه وهمه است….

  2. درود برشما و شرم بر کسانی امثال این کثافت ها که به بزرگواری همچون کاک ناصر توهین و یاوه گویی میکنن
    کاک ناصر قلب تمام مردم کوردستا و لرستاننه
    ارادتمند کاک ناصر مهدی بیرانوند از لرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا