تلاش مذبوحانه کمیته اتحاد دو شاخه کومله مهتدی و ایلخانی زاده برای جلب افکار عمومی!

آکام نیوز: تلاش های مذبوحانه کمیته مشترک اتحاد (کومله زحمتکشان کردستان و کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران) شاخه های عمر ایلخانی زاده و عبدالله مهتدی برای جلب افکار عمومی به شیوه ای کودکانه و فریبکارانه انجام شد.!

به گزارش آکام نیوز، در تبلیغات گسترده کمیته اتحاد گروهک تروریستی کومله، به افکار عمومی چنین القا شده بود که در مراسم ۲۶ بهمن امسال، دو شاخه کومله رسما اعلام اتحاد خواهند کرد و حتی برای اثبات این ادعا اعلام کردند مراسم ۲۶ بهمن روز کومله را مشترکا برگزار خواهند کرد و سپس اتحاد اعلام می شود!

اما در میان بوق و کرنای گسترده دو شاخه کومله، مراسم ۲۶ بهمن روز کومله به روز اعلام اتحاد تبدیل نشد و تنها مراسم بصورت مشترک برگزار شد!

دو شاخه کومله رسانه های کردستان عراق از جمله رووداو و کردستان ۲۴ را هم به مراسم دعوت کرده بودند تا افکار عمومی تصور کنند دو شاخه کومله در این روز اعلام اتحاد می کنند، موضوعی که پس از منتفی شدن از دید خبرنگار رووداو هم پنهان نماند و خبرنگار این شبکه کردستان عراق هم به صراحت اعلام کرد گمان می کردند این روز روز اتحاد خواهد بود اما چنین نشد!

در نهایت دو گروه در ارتفاعات قره داغ به جشن و پایکوبی پرداختند و با اینکه در تبلیغات پیش از مراسم، هر عقل سلیمی گمان می کرد آن روز، روز اعلام اتحاد خواهد بود، هیئت های اتحاد دوطرف، با یک رقص و پایکوبی پیشمرگان، سرو ته قضیه اتحاد را هم آوردند و در میان بهت و حیرت پیشمرگان و افکار عمومی، اعلام اتحاد را به تابستان سال دیگر موکول کردند!

حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا