فوری/ مصاحبه اختصاصی آکام نیوز با یک مقام امنیتی در مورد پرونده متهم متواری یدالله صمدی عضو تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله+انتشار اسناد ضبط شده از منزل یدالله صمدی برای اولین بار در آکام نیوز

آکام نیوز/اختصاصی: همانطوریکه در خبرها اعلام شد، نیروهای امنیتی استان کردستان موفق به شناسایی عضو تکش(تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران) در شهر سنندج شدند.

به گزارش آکام نیوز، متهم مذکور یدالله صمدی سالها با گروهک تروریستی کومله همکاری داشت و در قالب هسته تشکیلات مخفی با این گروهک همکاری تنگاتنگی داشت و از این گروهک پول و امکانات نیز دریافت کرده بود.

در همین ارتباط خبرنگار آکام نیوز، با یک مقام امنیتی مطلع در این پرونده به گفتگو نشست.

این مقام امنیتی در ارتباط با متهم یدالله صمدی که هم اکنون در کردستان عراق بسر می برد اظهار کرد؛

یدالله صمدی سالها بصورت مخفیانه با گروهک تروریستی کومله در ارتباط بود و بعد از تماس های اولیه با این گروهک، به عضویت تشکیلات مخفی(تکش) در آمد.

نامبرده سالها مشغول خوش خدمتی به این گروهک کمونیستی بود.

این مقام امنیتی در رابطه با اعترافات یکی از دستگیرشدگان این پرونده نیز گفت؛

آرش محمدی یکی از دوستان و همکاران یدالله صمدی پس از دستگیری در اعترافات اولیه خود به نام یدالله صمدی نیز اشاره کرد و حتی اعتراف کرده که یدالله صمدی به بهانه پیدا کردن کار عازم کردستان عراق می شود اما در واقع نامبرده برای حضور در کنگره ۱۸ کومله عازم کردستان عراق شده بود.

یدالله صمدی، در کنگره اخیر گروهک تروریستی کومله(کنگره ۱۸) با پوشش حضور پیدا کرده بود و در جایگاه ویژه اعضای تشکیلات مخفی حضور پیدا کرده بود.

وی همچنین گزارش اقدامات خود را نیز شخصا به حسن رحمان پناه عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله ارائه کرده است.

نکته قابل توجه این است که صمدی در همان بازه زمانی که کنگره در حالی برگزاری بود کشور را ترک کرده و عازم کردستان عراق شده بود و در کل روزهای برگزاری کنگره در اردوگاه حضور داشت.

این مقام امنیتی در خصوص بازرسی از منزل وی در روز جمعه  ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ نیز گفت؛

با تکمیل پرونده، برای بازرسی از منزل وی، نیروهای امنیتی عازم منزل پدری متهم شدند چرا که نامبرده در منزل پدری زندگی می کرد و پس از بازرسی دقیق از اتاق شخصی یدالله صمدی، نیروهای امنیتی موفق شدند به اسناد غیرقابل انکاری از ارتباطات چندین ساله یدالله صمدی با گروهک تروریستی کومله، دست پیدا کنند.

در بازرسی از منزل متهم، یک دستگاه پرینتر که از آن برای چاپ و تکثیر اعلامیه ها و شعارهای کومله در مناسبت های مختلف حزبی، از جمله ۸ مارس، ۲۶ بهمن، ۳۱ خرداد و… استفاده می شد کشف و ضبط شد که این پرینتر را با پول هایی که از کومله دریافت کرده خریداری کرده بود.

همچنین دست نوشته هایی با خط خود متهم بدست آمد که در این دست نوشته ها نامبرده در حال آموزش و تدریس عقاید کمونیستی بوده و در این دست نوشته ها از کتاب های گروهک تروریستی کومله نت برداری شده بود.

همچنین کتاب هایی که یدالله صمدی از گروهک تروریستی کومله دریافت کرده بود نیز کشف و ضبط شده است.

(این مقام امنیتی در ادامه تصاویر اسناد بدست آمده از منزل یدالله صمدی را در اختیار آکام نیوز قرار داد که ملاحظه می فرمائید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا