سروه ناصری عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله کمونیستی خواستار سکوت مادر کودکی که مورد تجاوز قرار گرفته شد

آکام نیوز: نادر کیانی، خبرنگار حوزه بین الملل در یادداشتی نوشت: سروه ناصری از اعضای رهبری گروهک تروریستی کومله و همسر سرکرده کومله کمونیستی(سید ابراهیم علیزاده) از داعیه داران دفاع از حقوق زنان و کودکانی است که به نوعی در جامعه مورد تعرض قرار می گیرند.

به گزارش آکام نیوز به نقل از بولتن نیوز، اما فاصله شعار تا عمل در این گروهک کمونیستی بسیار زیاد است و برای اثبات این ادعا، توجه خوانندگان عزیز را به یک اتفاق تلخ و تکاندهنده که در اردوگاه مدافعان حقوق زنان و کودکان روی داده جلب می کنیم.

اخیر خانم دلژین احمدی از گروهک تروریستی کومله کمونیستی، در یک افشاگری تکاندهنده از تعرض دوست همسر سابقش به کودک ۴ ساله آنها در اردوگاه زرگویز کومله خبر داد.

دلژین احمدی در افشاگری خود تحت عنوان ” امنیت کودکان در اردوگاە کومله باید حفظ شود”،از این حادثه تلخ پرده برداشت.

زمانیکه این کودک شیرخواره بود دلژین از بهمن جدا شد و از این اردوگاه رفت و عازم اروپا شد.

کومله حاضر نشد این کودک را به مادرش تحویل بدهد و کودک شیرخواره نزد پدر در اردوگاه ماند.

۴ سال گذشت و این کودک ۴ ساله در حالیکه با پدر خود بهمن مردوخی در منزل شان در اردوگاه زندگی می کرد، یک شب می بیند که پدر با دوست خود(یکی از پیشمرگان کومله) با مشروبات الکلی وارد اتاق می شوند و پدر این کودک بهمن مردوخی پس از مستی زیاد، به خواب می رود و زمانیکه در خواب بود، متوجه جیغ و فریادهای کودک ۴ ساله خود می شود، صحنه بسیار تکاندهنده ای بود….

یک روز بعد این کودک با گریه و زاری در حالیکه تلفنی با مادرش صحبت می کرد پرده از این ماجرای تلخ برداشت.
مادر کودک با دبیرخانه کومله صحبت کرد و از فرد متجاوز شکایت کرد و پس از پیگیری های فراوان کومله ناچار شد فرد متجاوز را از اردوگاه بیرون کند اما این خواسته مادر کودک نبود.

به این کودک تعرض شده بود، دلژین خواستار بازداشت و تحویل وی به دادگاه شد اما کومله نه تنها از این اقدام خودداری کرد بلکه به مادر این کودک هشدار داد که باید سکوت کند تا آبروی کومله نرود و جمهوری اسلامی از این ماجرا سو استفاده نکند!

دلژین احمدی هم با جسارت کامل در صفحه فیسبوک خود از ماجرایی که برای کودکش روی داده بود پرده برداشت.

اما پدر کودک که هم اکنون نیز پیشمرگ کومله است، بجای حمایت از کودک، از کومله حمایت کرد!

در روزهای اخیر نیز فایلی صوتی از صدای سروه ناصری در حالیکه با مادر کودک صحبت می کرد منتشر شد.

در این فایل صوتی سروه ناصری عضو رهبری گروهک تروریستی کومله و مدافع حقوق زنان و کودکان، در روز ۸ مارس که این گروهک مراسمات کومله را برگزار می کند و شعارهای رنگارنگ از حقوق زنان و دفاع از زنان و کودکان سر می داد، ضمن هشدار به مادر این کودک از او می خواهد سکوت کند و این ماجرا را به کسی نگوید!

معترضان نیز همچنان خواستار بازداشت “پ.م” فردی که به این کودک تجاوز کرده هستند اما کومله همچنان همه را دعوت به سکوت می کند و منافع حزبی را ارجح تر از ظلمی که به این کودک و مادر شده می داند.

این پیشمرگ کومله اولین و آخرین پیشمرگی نیست که دختربچه های اردوگاه نشین را مورد آزار جنسی و تعرض قرار می دهد و متاسفانه بارها این اتفاقات در اردوگاه پیش آمده که به جهت حفظ حرمت افراد، از ذکر اسامی معذورم.

نکته قابل توجه این است که علی رغم تلاش های بهمن مردوخی پدر این دختربچه و سرکردگان کومله برای مخفی نگه داشتن این اتفاق تلخ، ماجرا به سرعت در همه جا پخش شده است.

متاسفانه تا زمانیکه مادر این دختربچه دست به افشاگری نزده بود، این موضوع توسط پدر و رهبران کومله مسکوت مانده و اجازه ندادند حتی دختربچه به فردی در این مورد حرفی بزند تا به زعم آنها جمهوری اسلامی از این ماجرا استفاده نکند!

آنهم به قیمت جریحه دار شدن احساسات یک دختربچه بیگناه و فشارهای روحی و روانی شدیدی که در اثر این حادثه تلخ برای این دختربچه پیش آمده است.

منابع خبری نگارنده در اردوگاه زرگویز کومله کمونیستی خبر می دهند که وضعیت روحی و روانی این دختربچه بشدت وخیم است و پدر نیز اجازه نداده تا بخاطر حفظ آبروی نداشته گروهک تروریستی کومله، ماجرا بیشتر از این کش پیدا کند!

متاسفانه سرکردگان کومله و دبیرخانه این گروهک و در راس آنها سروه ناصری به مادر این دختر هشدار داده اند در صورت کش دادن موضوع، با وی بعنوان عامل رژیم برخورد خواهد شد!

تا به این شکل خط و نشانی هم برای دیگر اعضای خود کشیده باشند تا در چنین مواقعی باید سکوت کنند!

دلژین احمدی که خود سالها پیشمرگ کومله بوده، به دیگر خانواده های اردوگاه نشین هشدار می دهد تا مراقب فرزندانشان باشند و اجازه ندهند مورد تعرض پیشمرگان هوسباز کومله قرار بگیرند.

از تمام خانواده های پیشمرگ کومله که فرزندانشان مورد تعرض قرار گرفته اند دعوت می کنم مطالب و تجربیات خود را در این زمینه ارسال کنند و اجازه ندهند قربانیان از سوی سرکردگان جنایتکار این گروهکها، همچنان قربانی باشند.

ذکر این نکته هم ضروری است که روز گذشته خانم کازیوه ئه نامقی از فعالان حوزه زنان و عضو سابق حزب دمکرات کردستان ایران در یک لایوی که منتشر کرده خواستار برخورد جدی با فرد متجاوز شده و بشدت از رفتارهای زن کودک و ضد زن سروه ناصری که خود را مدافع زنان هم می داند، انتقاد کرده است اما سروه ناصری در مقابل به تیم سایبری خود در کومله دستور داده تا ضمن حمله به این خانم روانشناس و دیگر منتقدان، آنها را بایکوت کنند و در کامنت های اهانت آمیز با آبروی افشاگران بازی کنند.

بنده که خود سالها سروه ناصری را از نزدیک می شناسم به خوبی با شخصیت بیمار این فرد آشنایی دارم، شخصی که حتی زنان اردوگاه نشین کومله هم دل خوشی از او ندارند، شخصی که بخاطر منافع شخصی و جاه طلبی های خود باعث فروپاشی زندگی همسر سابق خود عبدالله دارابی شد و ۲ کودک او را آواره کوچه و خیابان های سلیمانیه کرد و باز هم بخاطر منافع شخصی و در راس قدرت بودن پس از خیانت به عبدالله دارابی با سید ابراهیم علیزاده سرکرده کومله رفیق شد( با توجه به اینکه در کومله ازدواج رسمی و قانونی وجود ندارد، افراد صرفا بعنوان رفیق با هم زندگی می کنند).

“قضاوت را بر عهده افکارعمومی واگذار می کنم”

انتهای پیام/#

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا