کیانوش گلزار راغب در کتاب برده سور از عامل اعدام اسرای ایرانی در زندان برده سور پرده برداری کرد/ زاگرس خسروی مسئول ارتباطات گروهک تروریستی کومله عامل اعدام اسرای ایرانی در زندان برده سور

آکام نیوز: نام برده سور برای خیلی از کردها خصوصا گروهک تروریستی کومله آشناست،  برده سور روستایی از توابع بخش وزینه و در شهرستان سردشت از توابع استان آذربایجان غربی است.

به گزارش آکام نیوز، برده سور محل استقرار گروهک تروریستی کومله بود و این گروهک کنگره خود را نیز در این مکان برگزار کرد. همچنین گروهک تروریستی کومله از اسرا هم در این محل نگهداری می کرد.

کیانوش گلزار راغب پس از کتاب های پرفروش و تاثیرگذار شنام و عصرهای کریسکان، آخرین کتاب این سه گانه بنام برده سور را نیز راهی بازار کرد.

این کتاب از انتشارات سوره مهر است که راوی اصلی کتاب یدالله خدادادمطلق و یکی از هم زندانی های کیانوش گلزار راغب است که در این کتاب شرحال ۳۰ ماه از دوران اسارت وی، بیان می شود.

همانطوریکه در مقدمه عنوان شد، برده سور در شمال غرب سردشت و در نزدیکی مرز عراق قرار دارد که اوایل انقلاب محل استقرار گروهک تروریستی کومله بود و کیانوش گلزار راغب نیز نام کتاب جدید خود را برده سور گذاشت.

در صفحه ۱۷۸ کتاب برده سور، نام یک جنایتکار و عامل اعدام اسرای ایرانی فاش می شود.

“کاک حمه” معاون فرهنگی زندان برده سور کومله بود که امروز او را با نام زاگرس خسروی می شناسیم.

زاگرس خسروی یا همان کاک حمه کومله، اهل مهاباد است و در حال حاضر از اعضای رهبری و مسئول ارتباطات کومله در سلیمانیه عراق است، او از اعضای شاخه عبدالله مهتدی محسوب می شود.

در کتاب برده از وی بعنوان عامل اجرای احکام اعدام اسرای بیگناه نام برده می شود.

زاگرس خسروی ده ها اسیر بیگناه و بی دفاع را به شهادت رسانده و از محل دفن پیکر شهدا نیز اطلاع دارد.

این در حالی است که همین شخص جنایتکار، امروزه مسئول ارتباطات و نمایندگی کومله است.!

حکومت اقلیم کردستان عراق باید در این باره پاسخگو باشد چرا که یک مجرم و قاتل را بعنوان نماینده کومله در کردستان عراق به رسمیت می شناسد.

انتظار خانواده شهدا و جمهوری اسلامی ایران تحویل این شخص به دستگاه عدالت جمهوری اسلامی ایران است و قطعا روزی انتقام خون شهدا از این فرد و دیگر جنایتکاران گرفته خواهد شد و آن روز دیر نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا