ابراهیم علیزاده دبیرکل کومله کمونیستی، صلاح مازوجی و یارانش را تهدید کرد+ خانه ها را از شما پس می گیریم+ از اردوگاه بروید!

آکام نیوز: در پی انشعاب کومله علیزاده از کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران(شاخه صلاح مازوجی)، جمال بزرگ پور مسئول دبیرخانه کومله کمونیستی، نامه ای تهدیدآمیز را از طرف ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی خطاب به صلاح مازوجی ارسال کرد.

به گزارش آکام نیوز، پس از انشعاب ابراهیم علیزاده از حزب کمونیست ایران، هر دو طیف کومله در یک اردوگاه(زرگویز) به سر می برند و همین مسئله باعث بروز تنش های شدیدی از سوی هواداران دو طرف شده است.

طبق اخبار رسیده، پیامهای شفاهی تهدید آمیز و کتبی ابراهیم علیزاده از طرف جمال بزرگپور، مسئول دبیرخانه در تاریخ ۲۵ آوریل به اطلاع صلاح مازوجی رسید.

صلاح مازوجی و نیروهایش،  ابراهیم علیزاده را عامل اصلی تنش ها می دانند و بر این باورند که؛

در دوره اخیرعامل اصلی تصفیه های سیاسی مخالفین در ارگانهای حزبی، روشهای انحلال طلبانه درون تشکیلات و سرانجام سازماندهی کنگره جناحی کومله و منع کلیه اعضا جناح چپ از شرکت در این کنگره و رسمیت دادن به انشعاب از حزب کمونیست ایران و کومله سازمان کردستان آن را نتیجه طرح ریزی و نقشه پردازیهای مرحله به مرحله شخص شخص ابراهیم علیزاده می دانند.
خلاصه آخرین پیام و اتمام حجت ابراهیم علیزاده در چند بند چنین بود:

۱- ” قبل از هرچیز شما نباید در اردوگاه بمانید وباید به جایی دیگر بروید”.

۲- ” ورود اعضا و پیشمرگان تشکیلات شما به اردوگاه زرگویز ممنوع می باشد و به هر کسی با هر سابقه و در هر موقعیت تشکیلاتی اجازه ورود نمی دهیم”.

۳- ” ورود رفقای کنونی ساکن اردوگاه نیز در صورت سفر به خارج و برگشت مجدد به کردستان به اردوگاه زرگویز ممنوع است”.

۴- – ” اخذ اقامت از حکومت اقلیم برای کسانی که از لحاظ سیاسی طرفدار شما و ساکن سلیمانیه هستند، ممکن نیست و برای آنها درخواست تمدید اقامت نخواهیم کرد”.

۵- ” یکی از خانه هایی که در اختیار یکی از پیشمرگان همنظر شما ست را پس می گیریم ”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا