فوری/ شکست مجدد اتحاد دو شاخه کومله+ هیاهوی اتحاد کومله ها فروکش کرد+ بازی رسانه ای سرکردگان دو شاخه کومله با اعضا و پیشمرگان

آکام نیوز/اختصاصی: آخرین مراسم مشترک دو شاخه گروهک تروریستی کومله در نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد و از آن تاریخ به بعد دیگر دو شاخه کومله زحمتکشان کردستان(عمر ایلخانی زاده) و کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران(عبدالله مهتدی) مراسم مشترکی برگزار نکردند و هیاهوی رسانه ای بعد از یک مدت تبلیغات وسیع  فروکش کرد و عملا دو سرکرده کومله اعضای خود را سرکار گذاشتند.

به گزارش آکام نیوز، بر اساس گزارش های دریافتی، اتحاد دو شاخه کومله بار دیگر به شکست انجامید و باز هم دو پسرعموی سرکرده دو شاخه کومله،آبروریزی بزرگی به راه انداختند.

از سال گذشته زمزمه های اتحاد دو شاخه گروهک تروریستی کومله به اوج خود رسیده بود و حتی صحبت از این شد که تا زمان اعلام رسمی اتحاد، مراسمات مناسبتی دو گروه، بصورت مشترک برگزار خواهد شد.

اولین مراسم مشترک دو شاخه کومله، مربوط به مراسم بزرگداشت بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش، بود و پس از آن نیز، مراسم روز تاسیس کومله و نوروز هم مشترکا برگزار شد ولی بعد از آن دیگر دو شاخه کومله هیچ مراسم مشترکی برگزار نکردند و حتی در هیچ رسانه و تریبونی صحبت از اتحاد به میان نیاوردند.

با وجود آنکه تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق نیز مرتبا در بوق و کرنا می دمید که قرار است بزودی دو شاخه کومله متحد شوند و اعضای کمیته مرکزی و سرکردگان دو شاخه کومله در مصاحبه های مختلف از اتحاد دم می زدند اما بطور ناگهانی و برای دومین بار و در آستانه اعلام رسمی اتحاد، تب این جنجال ها فروکش کرد و همه اعضا و پیشمرگان در بهت و حیرت فرو رفتند و سران دو شاخه کومله هیچ توضیحی هم به نیروهایشان ندادند.

پیش از این نیز در سالهای گذشته دو شاخه کومله تا اتحاد هم پیش رفتند اما آن زمان هم مثل امروز پس از یک بازی رسانه های و تبلیغات گسترده، اتحادی انجام نشد و همه به خانه های خود بازگشتند.

گفته می شود تعداد زیادی از اعضای کومله زحمتکشان کردستان و کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران که از افراد تاثیرگذار هستند، تهدید کرده بودند در صورت اتحاد، کومله را ترک خواهند کرد و همین مخالفت ها باعث شکست مجدد اتحاد کومله ها شده است.

اخیرا نیز جلسه ای داخلی بین اعضای کومله زحمتکشان کردستان برگزار شده بود و اعضا در آن عبدالله مهتدی را متهم کرده بودند به اینکه نامبرده، به یک تبلیغات گسترده نیاز داشت و پس از موفقیت در این کار، دیگر سراغ آنها را نگرفت.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا