حمایت رسمی گروهک تروریستی کومله از ترورهای درون شهری رژیم صهیونیستی و ترور شهید صیاد خدایی+ سند

آکام نیوز: گروهک تروریستی و جنایتکار کومله، ضمن معرفی رژیم صهیونیستی بعنوان عامل ترور شهید خدایی، از اقدامات تروریستی صهیونیست ها بر علیه ملت ایران حمایت کرد.

به گزارش آکام نیوز، حوالی ساعت ۱۶:۳۰ شهید حسن صیاد خدایی مقابل منزلش در کوچه غلامیان خیابان مجاهدین اسلام (نزدیک میدان بهارستان) و داخل خودرو‌ی شخصی‌اش (پراید سفیدرنگ) به شهادت رسید.

عوامل ترور که دو نفر بودند، پس از این اقدام تروریستی سوار بر موتور محل حادثه را ترک کرده‌اند، با این حال نیروهای امنیتی بر اساس سرنخ‌هایی که وجود دارد در جست‌وجوی آنان هستند.

ساعاتی پس از اعلام خبر شهادت حسن صیاد خدایی، گروهک تروریستی و جنایتکار کومله، که تحت حمایت مستقیم سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موساد است، با آب و تاب این خبر را اعلام کرده و واکنش رژیم صهیونیستی را نیز منتشر کرد.

وبسایت رسمی گروهک تروریستی کومله، اخبار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی را در مورد این ترور ترجمه و منتشر کرد.

گروهک تروریستی کومله که از سوی موساد ماموریت دارد تا اذهان عمومی را نسبت به این ترور منحرف کند نوشت؛

صیاد خدایی از فرماندهان نیروی قدس سپاه بوده و وی از برنامه ریزان کشتن اسرائیلی ها و ضربه به منافع یهودیان در برخی نقاط جهان بوده است.

گروهک تروریستی کومله در ادامه این گزارش نوشت؛ اسرائیل عامدانه این ساعت از روز را در قلب شلوغ تهران انتخاب کردند تا نشان دهند که هیچ هدفی در ایران مصونیت ندارد.

واکنش این گروهک نشان داد که گروهک کومله و شخص عبدالله مهتدی مزدور و نوکر اسرائیل و موساد هستند.

شایان ذکر است رسانه های دیگر گروهکهای تروریست کردی نیز از اقدام تروریستی صهیونیست ها در به شهادت رساندن شهید حسن صیاد خدایی حمایت کردند و اینگونه بار دیگر ماهیت تروریستی خود را به همگان نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا