مدافعان عوام فریب حقوق زنان، زنان را حذف کردند+ انتقاد تند و بی سابقه اعضای کومله و دمکرات از عدم حضور زنان در مرکز همکاری احزاب کردستانی

آکام نیوز: نشست مرکز همکاری احزاب منحله کردستان ایران با محوریت ایجاد اغتشاش و آشوب در شهرهای کردنشین ایران روز ۳ خردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان(مسئول دوره ای مرکز همکاری) برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، با انتشار تصاویر حضور اعضای اصلی کومله و دمکرات در آخرین نشست مرکز همکاری احزاب کردستانی، موج زیادی از انتقادات تند اعضای کومله، از سرکردگان این گروهک و همچنین حزب منحله دمکرات بعنوان عضو مرکز همکاری، شروع شد.

حملات اعضای کومله و دمکرات به دلیل عدم حضور حتی یک زن در مرکز همکاری احزاب کردستانی صورت گرفته است.

منتقدان داخلی ضمن زیر سوال بردن سرکردگان شان، عنوان کرده اند؛ جای سوال دارد چگونه کومله ای که ۴۰ سال است شعار مبارزه برای حقوق زنان را سر می دهد و جمهوری اسلامی را به خاطر عدم حضور زنان در کنار مردان، زیر سوال می برد، حال خود تحمل حضور یک زن در چنین نشست هایی را ندارد و از بدو تاسیس این مرکز به اصطلاح همکاری، یک زن هم در این مرکز اجازه حضور ندارد.

برخی دیگر کومله و دمکرات را به سردادن شعارهایی که خود به آنها اعتقادی ندارند متهم کرده اند.

شایان ذکر است، بر خلاف تبلیغات رسانه ای گروهکها خصوصا کومله و کمونیست ها در دفاع از حقوق زنان، در اردوگاه ها، نه تنها زنان در راس قدرت اصلی حضور ندارند بلکه بارها زنان را تحقیر و آنها را کوچک شمرده اند.

حملات اعضای کومله به عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده از اعضای اصلی مرکز همکاری به اوج خود رسیده است.

لازم به ذکر است ده ها گروهک کردی در کردستان عراق حضور دارند که در این به اصطلاح مرکز همکاری تنها دو گروه حضور دارند، کومله و دمکرات! و دیگر اثری از گروهکهای کردی دیده نمی شود و در چنین شرایطی، نام این مرکز هم” مرکز همکاری احزاب کردستان ایران” نامگذاری شده است و این خود از عجایب روزگار گروهکهای ۱۰۰-۲۰۰ نفره کومله و دمکرات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا