پسر تروریست و اسلحه بدست شعبان محمدی معلم نفوذی: پدرم در زندان اطلاعات فریادهایی می زد که سلول به لرزه در آمده بود!

آکام نیوز: شعبان محمدی نامی که تنها در رسانه های ضد انقلاب و گروهکهای تروریست کردی شناخته شده است و جز همکاران و دانش آموزان یک مدرسه این فرد را نمی شناسند، امروزه به سرتیتر اول اخبار رسانه های دشمن تبدیل شده است.

به گزارش آکام نیوز، چیاکو محمدی پسر همین به اصطلاح معلم که به اتهامات امنیتی برای بار دوم دستگیر شده است، سالهاست در خدمت دشمن و در صف اول اردوگاه گروهک جنایتکار کومله قرار دارد و به نوعی محبوب سرکردگان کمونیست کومله است.

نامبرده اخیرا در پستی مدعی شده که پدرش در سلول زندان بر سر بازجوی خود فریادهایی می زده که سلول زندان به لرزه در آمده است!!!

در بخش دیگری از متن چیاکو محمدی نوشته شده؛ شعبان محمدی، با فریاد خطاب به بازجو گفته است؛ تو ادب نداری؟ تو به چه حقی من را بازجویی می کنی؟ کدام معلم تو را تربیت کرده است؟ معلم خوبی نداشتی! من صدها دانش آموز را تربیت کرده و به جامعه تحویل داده ام!!

فارغ از ادعای کذب فریاد شعبان محمدی و لرزه بر سلول های بازداشتگاه که صرفا یک توهمی بیش نیست، در بخشی از سخنان پسر تروریست شعبان محمدی آمده است؛

پدرم به بازجو گفته است” تو ادب نداری؟ تو به چه حقی من را بازجویی می کنی؟ کدام معلم تو را تربیت کرده است؟ معلم خوبی نداشتی! من صدها دانش آموز را تربیت کرده و به جامعه تحویل داده ام”!!

برای یادآوری چیاکو محمدی و شعبان محمدی اعلام می کنیم؛ اگر شعبان محمدی به قول خودش معلم خوبی بود و صدها دانش آموز تربیت کرده بود چطور نتوانسته و یا نخواسته فرزند خودش را تربیت کند تا سر از اردوگاه دشمنی که دستشان به خون صدها نفر از مردم کردستان آلوده است،در نیاورد؟!

شعبان محمدی پس معلم خوبی نبوده و اگر خوب بود از پس تربیت فرزند خودش بر می آمد تا امروزه اسلحه به دست، روبروی مردم نباشد.

اما همین شعبان محمدی که مدعی است معلمی بوده که فرزندان مردم را تعلیم و تربیت کرده، فرزند خودش را دو دستی تحویل گروهک تروریستی کومله داده تا در خدمت این گروهک باشد.

پس باید نگران سرنوشت و آینده فرزندان مردمی باشیم که توسط شعبان محمدی تعلیم و تربیت شده است.

قطعا آموزش و پرورش استان کردستان باید در خصوص دلایل ادامه کار شعبان محمدی پس از عضویت فرزندش در کومله توضیح دهند که چگونه یک فردی که پسرش تروریست شده، باید فرزندان مردم را آموزش و تربیت کند؟!

مشخص نیست در طول دوران تحصیل دانش آموزان این فرد فرزندان مردم را چگونه شستشوی مغزی داده بود و این را در آینده خواهیم فهمید!

یک دیدگاه

  1. شعبان بی مخ تو ادب به پسرت یاد بده و کمی هم فهم و شعور.
    پسرت چقد گوشش بلنده که صدای تورو از فرسخ ها دور از زندان شنیده.
    مگر ما میذاریم شماها چشم چپ به ایران و جمهوری اسلامی کنید. کورتان میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا