واکنش گروهکهای تروریست کردی به فراخوان رضا ربع پهلوی: سلطنت طلب ها رسانه های قوی دارند و می خواهند رضا شاه را بعنوان آلترناتیو بعد از ایران به ما تحمیل کنند

آکام نیوز: رضا ربع پهلوی در روزهای گذشته طی سخنرانی و برگزاری یک کنفرانس خبری از همه گروه های به اصطلاح سیاسی مخالف ایران خواست تا با او برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران متحد شوند.

به گزارش آکام نیوز، سخنان رضا ربع پهلوی با تبلیغات گسترده تلویزیون های سلطنتی – سعودی ایران اینترنشنال و من و تو روبرو شد، بطوریکه از یک هفته قبل از برگزاری این کنفرانس خبری، اینترنشنال و من و تو، تبلیغات گسترده ای را آغاز کرده بودند.

بالاخره سخنرانی رضا ربع پهلوی از روی چند برگه دیکته شده توسط وی خوانده شد، فارغ از اینکه چطور کسی که خود را شاه آینده ایران می داند، نمی تواند سخنرانی کند و باید حتما از روی یک متن حرف بزند، باید گفت؛ اولین واکنش ها به سخنان رضا پهلوی را گروهکهای کردی نشان دادند.

رضا ربع پهلوی خواستار اتحاد تمام گروه های مخالف با سلطنت طلب ها( یعنی خود رضا) شده بود اما سرکردگان ضد انقلاب و رسانه های آنها، نظر دیگری داشتند.

گروهکهای کردی و در راس آنها کومله و دمکرات، اعلام کردند که یک شبکه رسانه ای قدرتمند پشت رضا پهلوی قرار داد و تمام تلاش آنها برای این است تا رضا پهلوی را بعنوان تنها آلترناتیو پس از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران معرفی کنند، اما آنها حاضر به این کار نیستند چرا که کردستان را جدا از ایران می دانند!

اما شنیده ها حاکی از آن است که بر خلاف عمر ایلخانی زاده و تعدادی دیگر، عبدالله مهتدی بواسطه نزدیکی با علیرضا نوریزاده، به سلطنت رضا ربع پهلوی، نیم نگاهی دارد و نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد و همین مسئله باعث بروز اختلافاتی جدی در بین رهبران کومله شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا