پس لرزه های افشای فیلم خصوصی رضا کعبی از داخل اردوگاه کومله ایلخانی زاده و تصاویر آموزشگاه پیشمرگی کومله مهتدی در آکام نیوز/ ممنوعیت صرف نهار اعضای کمیته رهبری در ناوندی/ جمع آوری گوشی پیشمرگان/ برکناری کمیسیون نظامی اردوگاه

آکام نیوز: در پی افشای فیلم خصوصی آکام نیوز از ورزش کردن رضا کعبی در داخل اردوگاه گروهک تروریستی کومله ایلخانی زاده و انتشار تصاویر اختصاصی آکام نیوز از محوطه آموزشگاه پیشمرگی کومله مهتدی، اعضای کمیته مرکزی هر دو شاخه کومله، تصمیم گرفتند قوانین سفت و سختی را به مرحله اجرا بگذارند.

به گزارش آکام نیوز، در اولین تصمیم، پس از انتشار فیلم رضا کعبی در آکام نیوز، عبدالله مهتدی دیگر به اعضای کمیته مرکزی اعتماد ندارد و به آنها دستور داده از این پس در سلف سرویس و در کنار پیشمرگان باید غذا بخورند، اعضای کمیته مرکزی پیش از این در ناوندی و در کنار عبدالله مهتدی غذا می خوردند.

همچنین کومله قصد جمع آوری گوشی و وسایل ارتباط جمعی پیشمرگان و کنکاش گوشی ها را دارد.

پیشمرگان کومله نیز مخالفت خود را با ممنوعیت استفاده از گوشی اعلام کرده اند.

گویا رهبری کومله قصد دارد با تبعیت از قوانین سختگیرانه حزب منحله آزادی کردستان، استفاده از گوشی را ممنوع کند و تنها کادرهای بلندپایه و رهبری حق استفاده از گوشی را خواهند داشت.

همچنین کمیسیون نظامی اردوگاه نیز برکنار شد و عبدالله کهنه پوشی معروف به عبه دلیر  به عنوان مسئول جدید کمیسیون نظامی اردوگاه منصوب شده است.

کمیته مرکزی کومله نیز بدنبال پیدا کردن ردی از یکی از ده ها همکار آکام نیوز در داخل اردوگاه است؛ غافل از اینکه همکاران آکام نیوز یکی دو نفر نیستند و هوشیارتر از آنند که به راحتی در دسترس قرار بگیرند!

منتظر زلزله های آکام نیوز باشید.!

این قصه سر دراز دارد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا