گروهک تروریستی کومله مهتدی از کلیدواژه اخیر آکام نیوز ” از رگ گردن به شما نزدیک تر هستیم” استفاده کرد!+عکس

آکام نیوز: در چند روز اخیر که فیلم ورزش کردن رضا کعبی در اردوگاه گروهک تروریستی کومله و همچنین تصاویر اختصاصی از محوطه آموزشگاه پیشمرگی کومله مهتدی، را منتشر کردیم، در پایان هر فیلم و عکس منتشر شده، از این جمله استفاده کردیم که ” از رگ گردن به شما نزدیک تر هستیم”!

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله مهتدی که بشدت نگران وضعیت امنیتی خود شده برای روحیه دادن به پیشمرگان و برطرف کردن استرس آنها دست به یک خودنمایی رسانه ای زده است.

این گروهک در پیچ رسمی خود، ضمن بازپخش فیلمی از حضور یکی از تیم های تروریست خود که سالها پیش به روستایی در مریوان اعزام شده بودند، زیر این فیلم جمله آکام نیوز را طوطی وار تکرار کردند: ” از رگ گردن به شما نزدیک تر هستیم”!

آکام نیوز به کومله کمک کرد تا از یک جمله برای تبلیغ فیلم های قدیمی خود استفاده کنند و استفاده از جملات آکام نیوز توسط کومله، نشان از آن دارد که این گروهک خلاقیتی ندارد و صرفا طوطی وار از جملات آکام نیوز استفاده می کند تا به نیروهای خود روحیه بدهد.

شایان ذکر است پس از انتشار فیلم و تصاویر خصوصی آکام نیوز از هر دو اردوگاه کومله، موجی از ترس و نگرانی اعضا، پیشمرگان و رهبری کومله را فراگرفته است و نکته جالب توجه این است که رهبری کومله از بین پیشمرگان عادی بدنبال پیدا کردن منابع خبری آکام نیوز است، در حالیکه…

” از رگ گردن به شما نزدیک تر هستیم”!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا