هشدار دستگاه های امنیتی و نظارتی به برخی شهروندان: پیگیری محتوای مربوط به گروهکهای تروریست کومله، خبات، کمونیست کارگری، حکمتیست، پاک و حزب دمکرات و بازنشر مطالب و لایک آنها جرم است و برخورد خواهد شد+ متن پیام

آکام نیوز: دستگاه های امنیتی و نظارتی جمهوری اسلامی ایران، برای حفظ و گسترش امنیت عمومی و حمایت از شهروندان در برابر خطرها و آسیب پذیری های امنیتی از سوی گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی، هشدار داد.

به گزارش آکام نیوز، هشدارهای دستگاه امنیتی و نظارتی جمهوری اسلامی ایران بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی نیروهای امنیتی و نظارتی برای حفظ و گسترش امنیت عمومی و حمایت از شهروندان در برابر خطرات و آسیب پذیری های امنیتی، انجام می شود.

بر این اساس، باید شهروندان عزیز در برابر توطئه های دشمنان ایران آگاه شوند.

هوشیاری و حساسیت مردم نسبت به وقایع امنیتی در شبکه های اجتماعی، شکست توطئه های دشمنان این مرزوبوم را در پی خواهد داشت و امنیت ملی کشور در گرو مشارکت تک تک مردم در تامین امنیت فرزندانشان در شبکه های اجتماعی و مجازی است.

لذا دستگاه های امنیتی و نظارتی جمهوری اسلامی ایران به دنبال کنندگان صفحات گروهکهای تروریست کردی هشدار می دهد.

پیگیری محتوای مربوط به گروهکهای تروریست کومله، خبات، پاک، کمونیست کارگری، حکمتیست و حزب دمکرات، در فضای مجازی و بازنشر مطالب آنها جرم محسوب می شود و افرادی که در این صفحات مشاهده شوند، در فهرست کنترل نهادهای نظارتی و امنیتی قرار خواهند گرفت. لذا از آنجاییکه این اقدامات بر اساس ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی و قانون جرایم رایانه ای، مصداق بارز اقدام علیه امنیت داخلی و تخلفات سایبری می باشد، افراد باید از این صفحات خارج شوند در غیراینصورت مطابق همین ماده قانونی، متخلفان از سوی نهادهای امنیتی احضار و پس از بازجویی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

از این پس هر فردی اقدام به دنبال کردن صفحات گروهکهای ضد انقلاب کند، با این پیامک که ملاحظه می فرمائید روبرو خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا