دم تکانی حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان برای مسعود بارزانی: آماده باش هستیم!

آکام نیوز: خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که در پی حمله به مقر شرکت گاز امارات در اقلیم کردستان عراق، مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) به نیروهای کرد ایرانی خود که در قالب گروهک تروریستی موسوم به پاک فعالیت می کنند، آماده باش داده است.

به گزارش آکام نیوز، در هفته های اخیر، سایتهای تولید سوخت در اقلیم کردستان هدف موشک هایی قرار گرفت که هیچ کس یا جریانی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

اولین هدف گیری موشکی در ماه آوریل رخ داد، سپس در ماه مه پالایشگاه نفت کورگوسک، یکی از بزرگترین پالایشگاه ها در منطقه نفت خیز شمال غرب اربیل اقلیم کردستان هدف قرار گرفت.

بر اساس قراردادی که در سال ۲۰۰۷ با مقامات اقلیم کردستان منعقد شد، شرکت اماراتی “دانا گاز” نفت و گاز طبیعی را از میادین کورمور و شیمی‌مال در این منطقه تولید، بازاریابی و به فروش می‌رساند.

در همین راستا وزارت امور خارجه آمریکا یکشنبه حمله به میدان گازی کورمور در استان سلیمانیه در اقلیم کردستان را محکوم کرد.

اما ساعاتی پس از این حمله بود که گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان تمام نیروهای خود را به حالت آماده باش در آورد و اعلام داشت که برای هر نوع دفاعی از خانواده بارزانی و حکومت اقلیم کردستان آماده است!

شهروندان اقلیم کردستان و دیگر گروهکهای کردی، حسین یزدان پناه و گروهک تحت امر وی را دست نشانده مسعود بارزانی می دانند.

در زمان حملات داعش به اقلیم کردستان، حکومت اقلیم تمام گروهکهای کردی مستقر در اقلیم کردستان را که برای کمک به اقلیم در جنگ داعش عازم منطقه شده بودند را به اردوگاه هایشان برگرداند و اعلام کرد نیازی به کمک آنها ندارد اما گروهک تروریستی پاک، تنها گروهی بود که تا به امروز در منطقه حضور دارد و در کنار نیروهای وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان، سازماندهی شده است.

پیش از این نیز گزارش هایی از نقش مسعود بارزانی در تاسیس این گروهک منتشر شده بود. بارزانی هر ماه برای سرکشی و بازدید از نیروهای پاک، عازم مقر این گروهک می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا