سفر رئیس جمهور به استان کردستان/ رئیسی میهمان کردهای ایران خواهد بود

آکام نیوز: مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عصر امروز در دومین جلسه شورای داری استان کردستان در سال‌جاری که با حضور مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در سنندج اظهار کرد: رئیس جمهور اواخر هفته آینده به همراه هیأت دولت به استان سفر خواهد کرد.

به گزارش آکام نیوز، وی افزود: اعتبارات خوبی در این سفر اختصاص داده می‌شود و امیدواریم بتوانیم بهترین و بیشترین بهره‌مندی را از این سفر ببریم.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج هم در این جلسه اظهار کرد: کسب علم و تخصص در پیشرفت حوزه‌های مختلف اقتصادی عمرانی اموزشی و غیره نقش بسزایی دارد.

وی بر توجه بیشتر به حوزه علم و علم‌آموزی تاکید و عنوان کرد: کسب علم ضامن تحقق سعادت و ابادانی در هر جامعه‌ای است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دین اسلام انسان‌ها را به اتحاد و همبستگی و دوری از کنارگیری تشویق می‌کند.

ماموستا رستمی افزود: شایسته‌سالاری از نیازهای اساسی در جامعه اسلامی است و میزان تحقق این مهم بر اساس خدمات رسانی که به جامعه انجام می‌شود بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مرجع اقشار مردم به علما و روحانیون مراجعه می‌کنند گفت: مردم از تولید کننده کشاورز جوان و غیره همه مشکلات زیادی دارند و باید برای رفع این تنگناها برنامه ریزی‌های اساسی شود.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: افرادی که در غفلت هستند باید بیدار شوند جامعه ما امروز نیازمند مدیران دوراندیش و آینده‌نگر است.

ماموستا رستمی در ادامه یادآور شد: تعامل محبت و مهربانی به همدیگر از دستورات دین اسلام است و در این خصوص هرکس در حد توان باید تلاش کند.

وی عنوان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند تبیین آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه هستیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه بصیرت کارسازترین ابزار برای خنثی کرد توطئه‌های دشمنان است گفت: امروز با تکیه بر همین بصیرت کشور ما در بالاترین سطح امنیت در کشور هستیم.

ماموستا رستمی اضافه کرد: دولت سیزدهم به طور جدی به حوزه رفع مشکلات جامعه ورود پیدا کرده و دنبال تحقق وعده‌های انتخابی است.

وی افزود: اگر مدیران از باند و باندبازی و حزب‌گرایی دوری کنند بسیاری از مشکلاتی که امروز جامعه را درگیر کرده رفع می‌شود.

امام جمعه سنندج با تاکید براینکه هدف همه ما از مردم و مسؤولان باید تحقق ایران قوی است، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی و دوری از تفرقه راهکاری مقابله با سم پاشی و هجمه پراکانی دشمنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا