عبدالله آذربار عضو رهبری گروهک تروریستی کومله خبر آکام نیوز را رد می کند!+ هونیا دختر عبدالله آذربار هم خبر آکام نیوز را تایید می کند!

آکام نیوز/اختصاصی: هفته گذشته خبری در آکام نیوز منتشر شد که در آن عنوان شده بود ادریس کلاه دوزی عضو دفتر سیاسی گروهک تروریستی کومله با یک دختر تازه مسلح شده در پارک گشتی سلیمانیه در حال بوسیدن بودند که هونیا دختر عبدالله آذربار (عبه سور) صحنه را دیده و از بوسیدن این دو در پارک مشهور و پرتردد سلیمانیه فیلم گرفته و آن را در اختیار کمیته مرکزی گذاشته و گفته: این هم از کمیته مرکزی شما!

به گزارش آکام نیوز، متعاقب انتشار این خبر در آکام نیوز، برخی پیشمرگان با عبدالله آذربار تماس گرفته و در مورد صحت و سقم این خبر از وی سوال کرده اند اما عبدالله آذربار همانطوریکه پیش بینی می شد، خبر را رد کرد!

این در حالی است که هونیا آذربار دختر عبدالله آذربار، از این صحنه فیلم هم گرفته و شخص عبدالله آذربار هم این فیلم را دیده است.

عبدالله آذربار چون پای دخترش در میان است سعی بر انکار ماجرا دارد.

عبه سور، تنها کاری که در کومله انجام می دهد ماست مالی کردن این حقایق است، این در حالی است که خبر در کل اردوگاه پخش شده و همه پیشمرگان در جریان هستند.

عبدالله آذربار بخاطر جایگاه خود در کومله، سعی دارد قضیه را ماست مالی و انکار کند و قطعا اگر این ماجرا توسط یک دختر پیشمرگ دیگر افشاگری می شد پدر دختر، توبیخ هم می شد و اجازه ورود به اردوگاه را هم پیدا نمی کرد اما این جا پای یک عضو رهبری و دختر عضو رهبری در میان است و طبیعی است که رهبری کومله نمی تواند هونیا را از ورود به اردوگاه ممنوع کند.

عبدالله آذربار هرگز به پیشمرگان عادی بها نمی دهد، کما اینکه همه پیشمرگان نیز شاهد هستند که در مراسم ختم مظفر هم عبدالله آذربار حضور پیدا نکرد و ترجیح داد در اردوگاه بماند!

یکی از پیشمرگان بنام جمال هم که قصد حضور در خاکسپاری پیشمرگ کشته شده هفته اخیر را داشت، بخاطر نبود خودرو، ناچار شد با پای پیاده عازم محل خاکسپاری رفیقش شود و رهبری کومله به وی حتی یک خودرو هم ندادند تا خود را به مراسم برساند و این تبعیض ها در کومله بیداد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا