فوری/تعدادی از عوامل موساد مستقر در اقلیم کردستان عراق،توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند

آکام نیوز/اختصاصی:شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط نیروهای امنیتی، شناسایی و کلیّه‌ی عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

به گزارش آکام نیوز، شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، پیش از هر اقدام خرابکارانه‌ای توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران، شناسایی و کلیّه‌ی عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

اعضای این شبکه که از طریق یکی از کشورهای همسایه با عوامل سازمان جاسوسی – تروریستی موساد در ارتباط بوده و از اقلیم کردستان وارد کشور شده بودند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزاتِ عملیاتی و ارتباطی و قوی‌ترین مواد انفجاری، قصد انجام اقدامات خرابکارانه و عملیات تروریستی بی‌سابقه‌ای در برخی نقاط حسّاس و اهدافِ از پیش تعیین شده را داشتند که با عنایات الهی و عملیات چند مرحله‌ای و پیش‌دستانه‌ی نیروهای امنیتی کشورمان، جملگیِ آنها به دام افتاده، تسلیحات، مواد انفجاری، تجهیزات فنّی و ارتباطی آنها نیز به طور کامل کشف و ضبط شد.

با توجه به ادامه‌دار بودن تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی پیرامون هرگونه ارتباط داخلی و خارجی با این تیم تروریستی، اِن‌شاءالله، اطلاعات تکمیلی متعاقباً به استحضار مردم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا