افشاگری تکاندهنده رئوف افسایی فرمانده و کادر دهه ۶۰ ی گروهک کومله: کومله و تیم دستگیر شده با سرویس های جاسوسی در ارتباط هستند+ مسئله دفاع از کرد و حقوق کردها یک دروغی بیش نیست+ فیلم

آکام نیوز: رئوف افسایی از فرماندهان برجسته، قدیمی و شناخته شده گروهک تروریستی کومله، روز گذشته در واکنش به دستگیری تیم تروریستی کومله مهتدی در ویدیویی به صراحت اذعان کرد کومله با سرویس های جاسوسی( موساد ) در ارتباط است.

به گزارش آکام نیوز، رئوف افسایی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد؛ این احزاب دروغ می گویند، کاملا دروغ می گویند، دفاع از مردم کردستان و حقوق کردها یک پوشش دروغین است تا سیاستهای خود را به پیش ببرند.

اینها(کومله) تیم های خود را روانه کشور می کنند، آنها با سازمان ها و سرویس های خارجی مخالف جمهوری اسلامی در ارتباط هستند، آنها حتی با اپوزیسیون راست ایران هم در ارتباطند.

آنها سهم دارند و برای سهم خواهی، نیروهایشان را به کشتن می دهند.

شنیدن این سخنان از زبان یکی از فرماندهان برجسته و شناخته شده کومله، بسیار قابل تامل است، از جوانان و مردم کردستان می خواهیم به خوبی به سخنان این پیشمرگ قدیمی کومله گوش فرا دهند، این دیگر سخنان جمهوری اسلامی نیست، سخنان یک کومله ای قدیمی و دوآتیشه است.

“قضاوت بر عهده افکار عمومی و خصوصا مردم کردستان، که خود بهترین قاضی و قضاوت کننده هستند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا