اعضای گروه چیانیوز و منتقدان داخلی کومله از سوی اعضای برجسته گروهک تروریستی کومله تهدید به قتل شدند

آکام نیوز: در پی دستگیری تیم تروریستی گروهک کومله در حومه شهر اصفهان از سوی نیروهای امنیتی کشورمان، منتقدان داخلی و قدیمی کومله، نسبت به اعزام این تیم به داخل کشور معترض بوده و عبدالله مهتدی و سرکردگان کومله را مسئول مرگ احتمالی این پیشمرگان خواندند.

به گزارش آکام نیوز، گروه موسوم به چانیوز اقدام به پخش چند لایو در همین ارتباط کردند که به محض انتشار این لایوها، اعضای برجسته و رهبری کومله، گروه چانیوز را به باد انتقاد گرفته و پس از توهین و فحاشی به کادرهای قدیمی کومله، آنها را تهدید به قتل هم کردند.

حمید بهرامی، زاگرس خسروی، سیروان حسین پناهی، عبدالله آذربار مشهور به عبه سور و… از جمله افراد برجسته کومله هستند که تحمل انتقاد را نداشته و جعفر عابدینی( باور )، خالد علی پناه، رئوف افسایی، کمال بلوری، بختیار بلوری، جبار و… را تهدید به قتل کردند.

اعزام تیم و دستگیری این تیم ترور، موجی از واکنش های منفی را در داخل کومله بهمراه داشته و تیم سایبری کومله برای حذف منتقدین، آنها را تهدید به قتل کرده و ضمن برچسب نفوذی زدن به آنها و اتهاماتی از قبیل ” حقوق بگیر آکام نیوز”، قصد به بیراهه کشاندن انتقادات و تبرئه عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار را دارند.

شایان ذکر است گروه چیانیوز که چندی پیش در آکام نیوز گزارشی در مورد آنها منتشر شده بود، از اعضای قدیمی و شناخته شده کومله هستند که با کمک موساد و عربستان سعودی، قصد دارند تا حزبی جدید در تقابل با کومله را تاسیس کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا