گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان و استفاده تبلیغاتی از کودک پیشمرگان زیر ۱۸ سال+فیلم

آکام نیوز: بارها و بارها در خصوص رواج کودک پیشمرگی در گروهک های تروریست کومله، دمکرات، خبات و حزب آزادی کردستان، گفته شده.

به گزارش آکام نیوز، متاسفانه این رویه بر خلاف کنوانسیون های حقوق بشری و بر خلاف اصول و قوائد انسانی، همچنان در گروهک های تروریست کردی، ادامه دارد و حکومت اقلیم کردستان عراق نیز بعنوان حامی و پشتیبان این گروهکها، در خصوص استفاده این گروهکها از کودکان، سکوت کرده است.

بهترین کاری که حکومت اقلیم می توانست انجام دهد قطع حقوق این کودکان بود، اقلیم کردستان با قطع حقوق ماهانه کودک پیشمرگان، می توانست مانع جذب این افراد و شستشوی مغزی کودکان شود.

تعداد زیادی از پیشمرگان گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که مستقیما تحت نظر حکومت اقلیم کردستان اداره می شود، کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

چرا که کودکان، هنوز به بلوغ فکری  نرسیده و قدرت تصمیم گیری ندارند و به همین خاطر، سرکردگان گروهکها، برای جذب آنها حساب ویژه ای باز می کنند.

هفته گذشته خبر دردناک مرگ اوین قادرزاده ۱۵ ساله اهل اشنویه، مردم کردستان را متاثر کرد.

کودک پیشمرگی که توسط گروهک تروریستی دمکرات در فضای مجازی فریب داده شد و در نهایت بخاطر ممانعت حزب دمکرات از بازگشت این کودک به کشور، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

امروز نیز فیلم هایی از گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان (پاک) در فضای مجازی دست به دست می شود، فیلم هایی که در آن کودکان زیر ۱۸ سال دیده می شوند که گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به شیوه داعش، آنها را جلوی دوربین می برد تا ضمن تکرار شعارهای این گروهک، راه را برای بازگشت آنها به کشور ببندند!

این گروهک پس از پخش فیلم این کودکان، به آنها هشدار می دهند، حال که فیلم شما پخش شده در صورت بازگشت به کشور اعدام خواهید شد!

و به این ترتیب، باعث می شوند این کودکان حتی به فکر بازگشت به کشور و بازگشت به خانواده نباشند و ترجیح دهند در قتلگاه پاک بمانند.

حکومت اقلیم کردستان عراق مسئول جان این کودکان است و هر بلایی که بر سر این کودک پیشمرگان بیاید، حکومت اقلیم و پارتی مسئول مستقیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا