گروهک تروریستی کومله: جمهوری اسلامی ایران به ما هشدار داده اگر متحد شویم، ما را با موشک هدف قرار می دهد

آکام نیوز: شبکه تلویزیونی رووداو اقلیم کردستان عراق، منتسب به نچیروان بارزانی که به تریبون گروهکهای تروریست کرد ایرانی شناخته می شود، مصاحبه ای با آرام مدرسی عضو رهبری گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان انجام داده است.

به گزارش آکام نیوز، آرام مدرسی در پاسخ به این سوال که چرا شما هم مثل حزب منحله دمکرات، اتحاد نمی کنید، پاسخ داد؛

ما ۲ گام از ۳ گام اصلی اتحاد با کومله مهتدی را برداشته ایم و تنها یک گام باقی مانده و آن یک گام هم مربوط به ادغام ارگان های تشکیلاتی می باشد.

رووداو از آرام مدرسی سوال کرد که دلیل تاخیر شما در اعلام اتحاد چیست و آیا مشکلی وجود دارد؟

آرام مدرسی پاسخ داد؛

بله، مشکل جمهوری اسلامی ایران است، ما از ترس جمهوری اسلامی، اتحاد را اعلام نمی کنیم، چون جمهوری اسلامی ما را تهدید کرده که اگر متحد شویم ما را با موشک هدف قرار می دهد و برای همین، ما اتحاد را اعلام نمی کنیم.

عضو رهبری گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان، علت اصلی عدم اتحاد با کومله مهتدی را تهدید جمهوری اسلامی اعلام کرده است.

شایان ذکر است بیش از یک سال از گفتگوهای اتحاد دو شاخه کومله می گذرد و هر بار عمر ایلخانی زاده و عبدالله مهتدی، اعلام اتحاد را به زمانی نامشخص، موکول می کنند.

این در حالی است که بخش زیادی از اعضای کومله ایلخانی زاده، به صراحت اعلام کرده اند در صورت اتحاد با کومله مهتدی، از کومله کناره گیری خواهند کرد.

نکته جالب توجه این است که آرام مدرسی خود از مخالفین اتحاد است و این مصاحبه وی در مورد اتحاد، بسیار قابل تامل است!

شایان ذکر است، رئوف افسایی از کادرهای برجسته و قدیمی کومله نیز در پیامی اعلام کرد؛ هدف عبدالله مهتدی، این است تا جای قاسملو را پر کند و خود بر مسند رهبری در کردستان بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا