وضعیت اسفناک پزشکی در گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان

آکام نیوز/اختصاصی: عناصر گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، در پی اعمال قوانین سختگیرانه گروه، تنها در صورت بروز شرایط حاد پزشکی(شکستگی های وخیم و…) و صرفا به صلاحدید مسئولین گروه، مجوز حضور در بیمارتسان، جهت سیر  مراحل درمانی را دارند.

به گزارش آکام نیوز، از مصادیق، قابل ذکر در این خصوص می توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

الف- استفاده عناصر از “سیم جوش” جهت برطرف نمودن مشکلات شدید دندانی: در این خصوص عناصر گروه، در صورت بروز علائم دندان درد شدید، سیم جوش را حرارت داده و به داخل دندان وارد و از این طریق نوعا “عصب کشی” می کنند که به این وسیله نیز، با عفونت شدید لثه مواجه می گردند.

ب- استفاده از ابزارهای ابتدایی همچون”انبردست” جهت کشیدن دندان

ج-عدم مصرف قرص های مسکن، جهت درمان بیماری های مزمن، منجمله، سردرد، سرماخوردگی و..

د- از قوانین سختگیرانه حزب آزادی کردستان قابل ذکر در این خصوص می توان به این موارد نیز اشاره کرد؛

“قرار دادن عناصر بیمار حزب آزادی کردستان، در صف و نوبت های طولانی رسیدگی؛ هدف مسئولین حزب آزادی کردستان از این اقدام، به وادی فراموشی سپردن درخواست عناصر می باشد”.

” در صورت بروز هر گونه بیماری، اولویت اول جهت رسیدگی و تحت درمان قرار گرفتن، مسئولین و کادرهای باسابقه حزب تروریستی آزادی کردستان است و به درخواست نیروهای کم سابقه، ترتیب اثر داده نخواهد شد”.

” هرگونه مصرف دارو برای نیروهای بیمار این گروهک، تحت رصد فرمانده دسته بوده و تزریق دارو نیز قطره چکانی صورت می گیرد”.

لازم به ذکر است هدف اصلی حزب آزادی کردستان، از اعمال قوانین نانوشته و سختگیرانه، سلب آزادی کامل، جهت جلوگیری از فرار نیروها(به بهانه حضور در بیمارستان) از اردوگاه و همچنین خودکشی پیشمرگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا