پاسخ تند رئوف افسایی فرمانده دهه ۶۰ ی گروهک کومله به مصاحبه اخیر مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی دمکرات با بی بی سی فارسی: مصطفی هجری دروغ می گوید+ حزب دمکرات همیشه دنبال سازش با جمهوری اسلامی بود

آکام نیوز: مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران، در روزهای اخیر مصاحبه ای با بی بی سی فارسی انجام داد که با واکنش های بسیار زیادی از سوی اعضای کومله روبرو شد.

به گزارش آکام نیوز، در این مصاحبه که توسط ژیار گل خبرنگار کردزبان بی بی سی فارسی انجام شده بود از مصطفی هجری در مورد جنگ کومله و دمکرات سوال شد.

هجری در این مصاحبه، کومله را عامل اصلی جنگ با حزب دمکرات که به جنگ برادرکشی شناخته می شود، معرفی کرد.

سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران گفت؛ کومله، حزب دمکرات را حزبی بورژوازی می خواند و خودشان را نماینده طبقه کارگر می دانستند و می گفتند مبارزه با حزب دمکرات، مقدم تر از مبارزه با رژیم اسلامی ایران است.

رئوف افسایی پیشمرگ قدیمی و کهنه کار کومله در پاسخ به مصاحبه مصطفی هجری با بی بی سی فارسی اظهار داشت؛

ما شاهد بودیم و همیشه گفته ایم که رهبری حزب دمکرات کردستان ایران و شخص قاسملو، به امام خمینی، لبیک گفته بودند.

هجری در رابطه با جنگ تحمیلی حزب دمکرات علیه کومله کاملا دروغ می گوید. رهبری حزب دمکرات و قاسملو، تحمل نقد و آزادی بیان را نداشتند و علیه ما، از زور و اسلحه استفاده کردند.

رئوف افسایی در رابطه با قتل قاسملو نیز گفت؛

قاسملو به علت تک روی و عشق زیادش به سازش و مذاکره با جمهوری اسلامی ایران، دوباره به تنهایی با جمهوری اسلامی مذاکره کرد و در نهایت نیز کشته شد.

رئوف افسایی بار دیگر تاکید کرد عامل اصلی جنگ کومله و حزب دمکرات، حزب دمکرات بود.

وی در همین ارتباط اظهار داشت؛

وقتی می گوییم حزب دمکرات یک حزب بورژوازی و خواهان شراکت در قدرت است آنها ناراحت می شوند و اسلحه می کشند.

شایان ذکر است در پی اظهارات مصطفی هجری در مورد جنگ کومله و دمکرات، تعداد زیادی از اعضای کومله به این صحبتها واکنش نشان داده و به حزب دمکرات و مصطفی هجری حمله کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا