گروهک تروریستی کومله: تجمعات پراکنده کافی نیست مردم مریوان را باید برای تظاهرات سازماندهی کنیم!+ سند

آکام نیوز: همانطوریکه در خبرها آمده است، روز پنج شنبه هفدهم شهریور ماه، یک شهروند زن به نام شلیر رسولی ۳۶ ساله اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد ساکن مریوان که از ترس تعرض، خود را از پنجره منزل به پائین پرتاب کرده بود جان خود را از دست داد.

به گزارش آکام نیوز، در پی فوت یک خانم ۳۶ ساله اهل شهرستان مریوان به دنبال گروگانگیری با قصد تعرض از سوی یکی از اراذل و اوباش، رئیس کل دادگستری استان کردستان دستور رسیدگی سریع به این پرونده را صادر کرد، متهم نیز دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

مردم مریوان مقابل دادگاه این شهر در اعتراض به عدم امنیت‌ زنان در جامعه دست به تجمع زدند.

بارها در گزارشات مختلف به این مسئله اشاره کرده ایم که گروهک تروریستی کومله هرگز به فکر مردم کردستان نیست و تنها به فکر ماهی گیری از آب گل آلود است، برای اثبات این ادعا، توجه شما را به یکی از مطالب منتشره توسط عضو قدیمی گروهک تروریستی کومله (هیرش رهنورد) جلب می کنیم، نامبرده در صفحه خود، اعلام کرده که این تجمعات مسالمت آمیز کافی نیست و باید تجمعات تبدیل به تظاهرات گسترده شود و ما بعنوان کومله باید مردم را برای تظاهرات گسترده سازماندهی کنیم!

این در حالی است که مردم بطور خودجوش، در فضایی آزاد، مقابل دادگاه مریوان، حضور پیدا کرده و خواستار اشد مجازات برای متهم شدند.

این نوع تلاش ها از سوی گروهک تروریستی کومله نشان می دهد که این گروهک، بجای همدردی با بازماندگان و مردم مریوان، تلاش می کند تا از این موضوع اجتماعی، یک ناهنجاری بوجود بیاورد و مردم را وارد یک بازی سیاسی کنند.

دعوت اعضای کومله از مردم مریوان برای تظاهرات ضد دولتی، نشاندهنده ماهیت واقعی تروریستهای فرصت طلب است.

قطعا مردم مریوان هوشیارتر از آنند که وارد بازی کثیف و سیاسی گروهک تروریستی کومله شوند، با این حال باید مراقب نفوذی هایی که کومله احتمالا در روزهای آینده وارد صف تجمع کنندگان خواهد کرد باشید، دشمن در کمین است.

نیروهای امنیتی استان کردستان نیز به دقت تحرکات عوامل نفوذی گروهکهای فرصت طلب کردی را رصد می کنند و با افرادی که قصد بهره برداری از این فضا را داشته باشند، برخورد قاطع خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا