پرده برداری آکام نیوز از بلایی که چیاکو محمدی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله(پسر شعبان محمدی) بر سر یک دختر کرد آورد

آکام نیوز/اختصاصی: نام شعبان محمدی با نام اعتراضات معلمان گره خورده است، اما پشت پرده این اعتراضات، بارها در گزارش های مختلف منتشر شده است و شعبان بارها توسط نیروهای امنیتی به اتهام همکاری با گروهک تروریستی کومله کمونیستی بازداشت شده است.

به گزارش آکام نیوز، پسر شعبان محمدی، (چیاکو محمدی)، راهی اردوگاه گروهک تروریستی کومله شد و رسما به صفوف این گروهک جنایتکار ملحق شد.

شعبان که مدعیست دانش آموزان زیادی را تربیت کرده و راهی جامعه کرده، از پس تربیت فرزند خود بر نیامد و دودستی فرزندش را راهی گروهک تروریستی کومله کرد.

اما چیاکو در اردوگاه کومله به فردی جنجالی و پرحاشیه شناخته می شود و بخاطر جایگاه پدرش و ارزشی که کومله برای پدرش قائل است، هرگز با رفتارهای هنجارشکنانه و تعرضات وی، برخورد نشده است.

مطرح است چیاکو محمدی با زنی بنام پریا رابطه برقرار کرد، اما مدتی بعد به دلیل خیانت های مکرر چیاکو، پریا تصمیم به جدایی می گیرد.

اما چیاکو محمدی پسر شعبان محمدی، به پریا اتهامات عجیبی وارد می کند، او پریا را متهم به خیانت کرده و مدعی می شود پریا به او خیانت کرده است.

اما چیاکو باید برای جدایی از پریا، بهانه ای داشته باشد! برای همین به وی تهمت وارد کرد.

گفته می شود، دبیرخانه کمیته مرکزی کومله نیز تصمیم گرفته پریا را اخراج و به او کارت هواداری(لاینگری) بدهند.

گروهک تروریستی کومله که مدعی حمایت از حقوق زنان است، این زن را بی پناه رها کرده و هیچ نگرانی از بابت بلاهایی که یک زن تنها در شهر و کشور غریب، می تواند بر سرش بیاید، ندارد!

این سرنوشت تلخ یکی از زنانی است که قربانی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله چیاکو محمدی(پسر شعبان محمدی) شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا