نامه ملتمسانه کمونیسم کارگری به قطب ساخت تروریست های جهان!

آکام نیوز: توسل و التماس رهبری کمونیسم کارگری به رئیس جمهوری آمریکا دولتی که خود در راس قطب تروریستی و کشتار جهان معاصر، ایستاده است.

به گزارش آکام نیوز ،ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه قرار است در هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد که سالانه از سومین هفته سپتامبر کار خود را آغاز می کند، شرکت داشته باشند.

در روزهای گذشته اما فرقه کمونیسم کارگری با هدایت حمید تقوایی در یک نامه به اصطلاح سرگشاده بطور وقیحانه ای از جو بایدن و دولت آمریکا خواستار آن شده اند که به زعم خودشان از ورود رئیس جمهوری ایران و هیئت همراه به خاک آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر جلوگیری به عمل آورند .

این التماس و دست به گریبان شدن فرقه کمونیسم کارگری به دولتی که خود در راس دول حامی و پرورش دهنده تروریست های جهان و مشخصا به عنوان عظیم ترین ماشین تروریسم ،ارعاب ،قلدری و تنها دولتی که سلاح اتمی را علیه بشریت و شهروندان عادی بکار گرفته و کارنامه قطوری در جنایت و کشتار علیه مردم کشورهای مختلف دارد، یک اقدام سراسر بی شرمانه و از سر استیصال است.

این سیاست مرتجعانه فرقه تقوایی از طرفی دیگر نشان همسویی روشن و غیر قابل انکار با قطب تروریسم آشکار جهان یعنی دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا است.

نکته قابل تامل اما در این به اصطلاح نامه سرگشاده فرقه تقوایی به دولت تروریستی آمریکا رسما آب تطهیر ریختن بر جنایات تاریخی و تاکنونی هیات حاکمه آمریکا است آنطور که در این نامه آمده است تاکید شده “دادن اجازه ورود به ابراهیم رئیسی به خاک آمریکا و حضور در اجلاس سازمان ملل تنها می تواند نشان دهد که جنایت علیه بشریت برای دولت آمریکا و سازمان ملل و دبیرکل آن اهمیتی ندارد “.با وقاحتی کم نظیر می گویند”: تنها می تواند نشان دهد که جنایت علیه بشریت برای دولت آمریکا و سازمان ملل و دبیر کل آن اهمیتی ندارد “.نیرویی که خود در راس عظیم ترین ماشین قلدری و جنایت قرار گرفته است،عامل بزرگترین کشتارهای جهانی است . نیرویی که میلیونها نفر را در ویتنام تکه تکه کرده است .نزدیک به یک میلیون نفر را در عراق قتل عام کرد .جنایت های بی شماری در افغانستان و دیگر کشورها به ثمر رساند، حاال به نیرویی تبدیل شده که به “جنایت علیه بشریت “کم اهمیت است!

تطهیر جنایات آمریکا بخشی از سیاست چرخش به راست این حزب و دریوزگی در بارگاه ماشین میلیتاریسم و قلدری آمریکا است .

گروهک های خارج نشین که در این سالها و همزمان که ملت ایران از فراز و نشیب ها و پیچ های تاریخی متعددی با سربلندی و افتخار عبور کرده ،هر کدام تحت لوای سیاست ها و خط مشی دشمنان و درست در تضاد با منافع ملت ایران قدم نهاده اند و با خوش رقصی برای بیگانگان و حکومت آدمکشان غربی،در حال مسابقه مزدوری با یکدیگرند از هر طریق ممکن.

اما این ایران و ملت ایران است که در طول این سالها در برابر تمامی توطئه های دشمنان خود، چون کوه مقاوم و استوار بوده و با افتخار خاری در چشم مزدوران و مواجب بگیران غرب بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا