رقابت حسین یزدان پناه با کومله و دمکرات بر سر مهسا امینی+ کومله و دمکرات: اعتصاب کافیست+حسین یزدان پناه: مردم به نظامیان و فارس ها حمله کنند+ فیلم

آکام نیوز: پروژه امنیتی گروهکهای ضد انقلاب با سخنرانی ویدویی حسین یزدان پناه کلید خورد.

به گزارش آکام نیوز، ماجرای مهسا امینی، بهانه ای شد تا گروهکهای کردی بر سر این پرونده با هم وارد رقابت شوند!

به گزارش آکام نیوز، گروهکهای کومله و دمکرات برای عرض اندام از این فرصت استفاده کردند و برای آنکه میزان محبوبیت خود را بسنجند مردم را به اعتصاب فرا خواندند!

در آنسوی میدان، اما حسین یزدان پناه که رقیب قدیمی این دو گروهک محسوب می شود و حمایت تام مسعود بارزانی را نیز با خود دارد، برخلاف دیگر گروهکها که از مردم درخواست کردند در اعتراض به مرگ مهسا امینی اعتصاب کنند، مردم را دعوت به حمله کرد!

حسین یزدان پناه در سخنانی کوتاه، اعلام کرد؛ اعتصاب کافی نیست و مردم باید در هر کجا که بودند، به نیروهای اشغالگر جمهوری اسلامی حمله کنند!

سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان و کومله و دمکرات، در حالی مردم را به آشوب دعوت می کنند، که مشکل آنها مهسا امینی نیست، مشکل آنها استفاده از این ظرفیتی است که بوجود آمده و این فرصتی برای ضد انقلاب است تا میزان محبوبیت خیالی خود را بسنجند.

این گروهکها، به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و هر کدام برای آنکه این کیس را به خود مرتبط کنند در حال رقابت هستند.

گروهکها تلاش می کنند تا با سوار بر احساسات مردم کردستان، به اهداف شوم خود دست پیدا کند، حسین یزدان پناه هم به خوبی می داند، دعوت از مردم برای حمله و به اصطلاح انتقام جویی، می تواند باعث مرگ ده ها شهروند کردستان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا