مهسا امینی، اسم رمز تجزیه‌طلبان؛ جولان سرکردگان گروهکهای تروریستی دمکرات کردستان و کومله در شبکه سعودی اینترنشنال و اشک های تمساح مسیح علینژاد+ فیلم

آکام نیوز: مهسا امینی، به اسم رمز تجزیه‌طلبان تبدیل شده و سران گروهکهای تروریست حزب دمکرات و کومله بهمراه مسیح علینژاد، در شبکه سعودی ایران اینترنشنال در حال جولان هستند.

به گزارش آکام نیوز، سران گروهکهای تجزیه طلب کردی در شبکه سعودی اینترنشنال، حضوری فعال دارند.!

مزدوران بن‌سلمان و پانکردها از مرگ غم‌انگیز مهسا امینی، بسیار خرسند هستند.

ملاحظه کنید؛

“نباید این فرصت را از دست بدهیم، ما خودمان را در این پروژه ذینفع و سهیم می‌دانیم؛ نباید فقط به اعتراضات عادی مردمی اکتفا کرد، باید مثل گذشته [حملات مسلحانه و جنایات هولناک] به مبارزات ادامه دهیم! ما دنبال حق و حقوق ملیتی و اتنیکی کردها هستیم”!!

‫۷ دیدگاه ها

  1. وقتیکه افرادی در ارگانهای مشغول به کار هستند و با عملکردشان بهانه به دست دشمن می دهند واقعا باعث تاسفه اگر این خانم فارس بود آیا پای احزاب کرد در تلویزیون بی بی سی یا اینتر نشنال باز می شد قطعا خیر

    1. مطمئن باش اون داییشم عضو‌گروهکهای تروریستی بود با شبکه سعودی همکاری میکنه و چطور خودشون علنا اشکار میگن مهسا چون کرد بود کشتنش ببین دشمن از چه حربه ای استفاده کرده اول گفت کشتنش فیلمش آمد بیرون گفتن کرد بود و زن ستیز اومد وسط اونجا که مریم رجوی میگه رمز عملیات قیام مهسا امینی است ما چرا اینقدر روغنفکریم یعنی مهسا یه وسیله است براشون چه شانسی داشت غربگرایان که مهسا کرد بود و بهانه داشته باشه روی این پروژه کار کنه در آخر مسیح علی نژاد با قیافه چکش خوردت بتو ربطی نداره وایسا کنار پمپو بخور و پولتو بگیر

  2. مادر …، تو که کز م…دادی به…. خودتم که نون… و.. … مخوری. پولش برات کافی نیست اینجا هم افتادی… …. من خودم پیدات می کنم. مادر …فکر می کنی فرامو می شی، بر گردی ت….پیدات میکنم، بیرونت میاورم بعدش هم تکه تکه ت می کنم …..

  3. پلیس امنیت اجتماعی عملا داره بر ضد امنیت اجتماعی کار میکنه. عملکرد برخی مسئولین نظام اسلامی و آقازاده هاشون داره پایگاه اسلام در بین مردم رو تضعیف می کنه. اینهارو کی باید درست کنه؟

  4. این بنده خدا هم بازیچه دست یک سری به اصلاح براندازها شد بجایی رسیدند که برا رسیدن به اهداف ننگینشون حتی به خودشون هم رحم نمی کنند!!!!ندا آقاسلطانی دوم شد ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا