فوری/یک ایران، یک‌پارچه و یک‌صدا علیه اغتشاشگران/ راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت آشوبگران و سرکردگان گروهکهای ضد انقلاب

آکام نیوز:بعد از پنج روز ناآرامی و به دست گرفتن صحنه اعتراضات توسط اراذل اوباش و آشوبگران، مردم سراسر کشور بعد از نماز جمعه این هفته در محکومیت این اغتشاشات به صحنه آمدند.

به گزارش آکام نیوز، با توجه به اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران و اراذل اوباش طی روزهای اخیر که منجربه هتک حرمت ارزش‌های اسلامی و نیز شهادت چندین نیروی حافظ امنیت شد مردم سراسر کشور امروز بعد از نماز جمعه این هفته به راهپیمایی در محکومیت این اقدامات پرداختند تا به دشمنان نشان دهند چون گذشته پشتیبان و محافظ انقلاب مردمی سال ۵۷ خود هستند و در طول فتنه‌ها و آشوب‌ها راه خود گم نمی‌کنند.

مردم انقلابی و نمازگزارن تهران ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی صورت گرفته است.

این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان میدان انقلاب برگزار شد.

مردم تهران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون ” نابودی فتنه گر شعار ملت ماست”، ” این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”، ” مرگ بر آمریکا”؛ ” مرگ بر اسراییل”، ” مرگ بر انگلیس”، ” مرگ بر ضدولایت فقیه” ، ” این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”، ” وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد”، ”
توطئه و اغتشاش کار منافقین است”، “پیروی از رهبری باعث هر عزت است” و… انزجار خود را به اقدامات آشوبگرانه و توطئه آمیز دشمنان و آشوب گری ها در کشور نشان دادند.

مردم همچنین با سردادن شعارهایی همچون ” نیروی انتظامی تشکر، تشکر”، ” نیروی انتظامی حافظ امنیت است” و … از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند.

مردم تهران در این راهپیمایی تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و سایر شهدای کشورمان را به همراه داشتند.

برخی از راهپیمایان همچنین پرچم کشورمان را با خود همراه داشتند.

گفتنی است برخی از مردم تهران هم ظهر امروز در ایستگاه مترو با سردادن شعارهایی انزجار خود را نسبت به رفتار سلبریتی های دست نشانده اعلام کردند.

راهپیمایی گسترده مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.

راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر

مردم اصفهان در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر امروز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، در محکومیت این حرکات مذبوحانه صورت گرفته است.

این مراسم از مصلای اصفهان آغاز شده است و در خیابان روبروی آن ادامه دارد.

مردم اصفهان در این راهپیمایی تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و سایر شهدای کشورمان را به همراه داشتند؛ برخی از راهپیمایان همچنین پرچم کشورمان را با خود همراه داشتند.

همزمان با اصفهان مردم انقلابی سراسر استان نیز امروز در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه آشوبگران تجمع کردند؛ در حاشیه این مراسم، برخی از افراد از جمله زنان و کودکان با دادن شاخه گل به کارکنان نیروی انتظامی، از آن‌ها قدردانی کردند.

فارس علیه اغتشاشگران قیام کرد

به دنبال اقدامات عده‌ای معدود از اغتشاشگران ،عوامل مزدور و فریب خورده در تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم در برخی از شهر‌های کشور، امروز بعد از نماز جمعه، راهپیمایی مردمی در محکومیت این اغتشاشات برگزار شد.

در راهپیمایی مردم شیراز که از مصلی جمعه شیراز تا میدان نمازی برگزار شد، مردم همیشه در صحنه سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی ، اعتراض خود را نسبت حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران که با کشتار مردم بی گناه همراه شده، اعلام کردند .

همچنین مردم ولایت مدار شیراز، مرودشت، داراب و… با شرکت در راهپیمایی بعد از نمازجمعه بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی ایران عهد بسته و برای دفاع از خاک پاک این وطن اعلام آمادگی کردند.

مازندران خروش مردم دیدار علویان در محکومیت اغتشاشات اخیر

راهپیمایی اعلام انزجار مردم مازندران از آشوب‌های اخیر در کشور با حضور پرشور مردم و مسؤولان استانی و همچنین نمازگزاران در مرکز استان برگزار شد در این مراسم که برخی از شرکت‌کنندگان بعد از مراسم خطبه نماز جمعه به نماز گزاران پیوستند؛ حمایت خویش را از اقدامات نیروی انتظامی اعلام کرده و خواستار برخورد جدی با اراذل، اوباش و اغتشاش‌گران شدند.

مردم مرکز استان با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی عوامل اخلال‌گران در نظم و امنیت شدند.

حضور پرشور مردم نشانه درخواست جدی آنها در پایان دادن وضع موجود، برخورد جدی با اراذل اوباش دارد.

انبوه تعداد شرکت‌کنندگان در مسیر راهپیمایی از میدان شهدا به میدان ساعت نشان داد که مردم ایران به ویژه مازندران حامی اقدامات فراجا در برخورد اراذل و اوباش هستند.

مردم طی بیانیه‌ای اعلام کردند که حامی انقلاب اسلامی ایران، نظام و رهبری و ادامه دهنده را خون شهدا هستند.

بسیاری از خانواده‌ها در این مراسم فرزندان خردسال خویش را به همراه داشتند.

گفتنی ست این راهپیمایی در سراسر کشور برگزار شده و با استقبال گرم مردم روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا