مصاحبه اختصاصی آکام نیوز با یک مقام بلندپایه امنیتی در رابطه با حملات سنگین امروز سپاه پاسداران به گروهکهای تروریست کومله، حزب دمکرات کردستان ایران و حزب آزادی کردستان+ سرکردگان ضد انقلاب در جریان حملات بودند

آکام نیوز: بالاخره پس از هشدارهای مکرر مقامات و مسئولان نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به سرکردگان ضد انقلاب و خصوصا مقامات اقلیم کردستان عراق و بی توجهی اقلیم کردستان و سران ضد انقلاب به هشدارهای جمهوری اسلامی، صبح امروز رزمندگان رشید سپاه اسلام، به وعده خود عمل کرده و این بار مقرات اصلی ضد انقلاب را در عمق خاک اقلیم کردستان. هدف آتش های سنگین خود قرار دادند.

به گزارش آکام نیوز، در این حملات، ارگان های حساس و تشکیلاتی گروهکهای تروریست کومله، دمکرات و حزب آزادی کردستان، منهدم شده و ده ها پیشمرگ کشته و زخمی شده اند.

در همین ارتباط، با یک مقام امنیتی بلندپایه مصاحبه ای اختصاصی انجام دادیم که ماحصل آن را ملاحظه می کنید.

این مقام امنیتی در رابطه با دلیل حمله امروز سپاه اظهار کرد؛

گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی طی یک سال اخیر، اقدامات خرابکارانه خود در داخل کشور را شدت بخشیده بودند، همانطوریکه شاهد بودید، یک تیم تروریستی نیز از سوی کومله برای انفجار تاسیسات اصفهان به این شهر اعزام شده بود که اگر هوشیاری نیروهای امنیتی نبود، بدون شک یک فاجعه مرگبار اتفاق می افتاد.

گروهکهای تروریست کردی هسته های داخلی خود را نیز فعال کرده بودند و در ماجرای مرگ مرحومه مهسا امینی، شاهد بودید که بارها و بارها در شهرهای کردنشین آشوب به پا کردند و ده ها شهروند بی دفاع را قربانی کردند.

مهسا امینی برای این گروهکها یک فرصت و یک بهانه بود، ما بارها و بارها به مقامات اقلیم کردستان هشدار داده بودیم، حتی با سرکردگان ضد انقلاب نیز صحبت کردیم و هشدار دادیم که دست از شرارت بردارند اما گوش شان بدهکار نبود.

این مقام امنیتی در ادامه اظهار داشت؛

امروز پس از شرارت های بیشمار گروهکهای کردی، شاهد تحقق وعده انتقام بودیم و این اتفاق افتاد.

باید اعلام کنم که جمهوری اسلامی ایران در این حملات، با وجود خرابکاری های ضد انقلاب، از طریق مقامات اقلیم کردستان با سران ضد انقلاب صحبت کرده بود و به آنها گفته بود که قصد حمله دارد. سرکردگان ضد انقلاب می دانستند سپاه حمله خواهد کرد و برای اینکه زن و بچه آسیبی نبیند ما در زمانی این حمله را انجام دادیم که اردوگاه ها در آماده باش بودند، ما حتی خبر داشتیم زن و بچه ها را به مناطق امن منتقل کرده اند، ما حتی خبر داشتیم که پیشمرگان شبها را در لای سنگ ها و کلوخ ها به صبح می رسانند، اگر قصد ما تلفات گرفتن بود در روز روشن و صبح حمله نمی کردیم و این حمله را در شب انجام می دادیم، یا زمانی انجام می دادیم که گروهکها فکر کنند حمله ای در کار نیست و به آماده باش خاتمه می دادند اما منابع داخلی ما اطلاع داده بودند که گروهکها در آماده باش هستند و زن و بچه در اردوگاه نیست برای همین حمله را در روز روشن انجام دادیم.

کومله پیش از این حملات از اقلیم کردستان هم هشدار گرفته بود، و در جریان حملات قرار داشت و اگر زن و بچه ها را خارج نکرده باشد قطعا تعمدی بوده است چون مقامات اقلیم کردستان هم در جریان این حملات قرار گرفته بودند و هدف سران ضد انقلاب کشته سازی است.

این مقام امنیتی در پاسخ به این سوال که حملات تا کی ادامه خواهد داشت اظهار داشت؛

این حملات فعلا تداوم خواهد داشت و متوقف نمی شود، اما باز هم هشدار می دهیم اگر گروهکها باز هم اقدامات خود را ادامه دهند جواب کوبنده ای خواهند گرفت.

ما از فریب خوردگان می خواهیم هر چه سریع تر به دامان کشور برگردند. فریب خوردگان برای بازگشت به کشور و جهت کسب اطلاعات بیشتر با آکام نیوز تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا