یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز: در صورت تداوم شرارت ها، این بار مقرات شهر گروهکهای تروریست کردی منهدم خواهد شد

آکام نیوز/اختصاصی: یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز از تداوم حملات به مواضع و اردوگاه های ضد انقلاب تا خلع سلاح کامل این گروهکها خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، این مقام امنیتی کشورمان، در خصوص حملات سنگین سپاه پاسداران به گروهکهای تروریست کردی اظهار داشت؛

سرکردگان ضد انقلاب به هشدارهای جمهوری اسلامی دهن کجی کردند، در امور داخلی کشور دخالت کردند، آشوب و فتنه به پا کردند و این حق جمهوری اسلامی ایران است تا مرکز فتنه را منهدم کند.

این مقام امنیتی در ادامه افزود؛ هم اینک که در حال گفتگو با شما هستیم، سپاه در حال توپ باران مناطق مرزی است، ما به سرکردگان ضد انقلاب هشدار می دهیم این بار مقرات شهر زده می شود.

جمهوری اسلامی ایران با موشک های نقطه زن و پهپادهای انتحاری نقطه زن خاص که تا بحال رونمایی نشده مقرات شهری کومله، دمکرات و حزب آزادی کردستان، در سلیمانیه اربیل و دیانا را مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

به همین خاطر ما از مردم کردستان عراق که در مجاورت اردوگاه ها و مقرات این گروهکها زندگی می کنیم، می خواهیم سریعا این مناطق را ترک کرده و از همسایگی با اردوگاه و مقرات شهر این گروهکها دور شوند.

سخنی نیز با پیشمرگان و خانواده هایشان داریم؛ ما به پیشمرگان و خانواده هایشان پیشنهاد می کنیم برای دور ماندن از گزند این حملات، اردوگاه ها را ترک کرده و به کشور برگردند، جمهوری اسلامی ایران، این بار کوتاه نمی آید پس سریعا از گروهکهای کردی جدا شده و خود را تسلیم نیروهای امنیتی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا