ماجرای اعتصاب‌سازی ضدانقلاب/ کسبه کرد توسط گروهک‌های تجزیه طلب تهدید شدند+ فیلم و عکس

آکام نیوز:یکی از شیوه‌های رسانه‌های ضدانقلاب برای پیشبرد اهداف خود پیگیری راهبرد ارعاب و تهدید است؛ شیوه‌ای که در مواجهه با سلبریتی‌هایی که با اغتشاشات همراهی نکردند به کار گرفته شد و این روزها برای اعتصاب‌سازی در کردستان به کار گرفته می‌شود.

به گزارش آکام نیوز، برخی از کانال‌‌های ضد انقلاب در شبکه‌‌های اجتماعی امروز خبر از تعطیلی مغازه‌ها در برخی از شهرهای کردنشین استان‌هایی نظیر کردستان و آذربایجان غربی دادند.

فیلم‌ها و تصاویری در این خصوص نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. فیلم‌هایی که به نظر می‌رسد بعضا در ساعات عصر امروز ضبط شده است؛ ساعاتی که در شهرستان‌ها معمولا مغازه‌ها تعطیل و کسبه مشغول استراحتند.

اما مداقه در مطالبی که در این کانال‌ها منتشر می‌شود و اغلب به زبان کردی است، نشان می‌دهد یکی از روش‌های به تعطیلی کشاندن و وادار کردن کسبه به بستن مغازه‌ها ارعاب و تهدید است.

یکی از کانال‌ها با معرفی یک مغازه به مخاطبانش توصیه می‌کند از این مغازه خرید نکند

برخی از این کانال‌ها نیز با معرفی مغازه‌هایی که مشغول فعالیت‌ هستند از مخاطبان خود می‌خواهند تتا این مغازه‌ها را به آتش بکشند.

با این وجود اما برخی کسبه این شهرها بی‌توجه به این تهدید‌ها امروز مغازه‌های خود را باز و به مردم خدمت‌رسانی کردند.

 

رسانه‌های معاند در مواجهه با برخی سلبریتی‌ها و حتی فوتبالیست‌ها که با موج اغتشاشات همراهی نکرده‌اند نیز از همین تکنیک استفاده کردند و با فشار و ارعاب و تهدید سعی در همراه کردن آنها با خود داشتند که در مواردی این افرارد با انتشار مطالبی پرده از این فشارها برداشتند.

واکنش هیراد به فشارها برای موضع‌گیری علیه نظام!

محمد اصفهانی دیگر خواننده کشورمان هم در واکنش به این فشارها نوشت: سلام به آن‌ها که منتقد تردید یا تأخیر من در اظهار نظرند. علت نفت نریختن بنده روی آتش این روزها شاید سن و تجربه‌ام باشد. می‌ترسم از خون جوانان، تجزیه ایران و نداشتن پاسخ به نسل‌های آینده. می‌دانم که اراده قوی برای تجزیه ایران وجود دارد.

واکنش وحید امیری فوتبالیست ملی پوش به این فشارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا