حسین یزدان پناه سرکرده جنایتکار گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان با شکایت تعدادی از زنان فریب خورده به دادگاه اربیل احضار شد/ وکیل برجسته اقلیم کردستان: مجرمان تحت تعقیب در کردستان ایران، عضو گروهکهای کردی می شوند+ فیلم

آکام نیوز: برابر اعلام رسانه های اقلیم کردستان عراق، حسین یزدان پناه سرکرده مزدور و تروریست حزب آزادی کردستان (پاک) با شکایت تعدادی از زنان پیشمرگ این گروهک، به دادگاه فراخوانده شد.

به گزارش آکام نیوز، موضوع این شکایت، ممانعت گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به سرکردگی حسین یزدان پناه از بازگشت این زنان به کشور است.

یکی از وکلای برجسته اربیل( حریم) وکالت این زنان را بر عهده گرفته است.

ده ها عضو گروهک تروریستی پاک در بدو ورود به این گروه، با فشار ناچار می شوند به مدت ۷ سال برای این گروهک، خدمت اجباری انجام دهند.

وضع مقررات بسیار سختگیرانه در این گروهک، بخاطر جلوگیری از ریزش نیروست.

تعداد زیادی از پیشمرگان پس از ورود به این گروه، متوجه می شوند در چه دامی گرفتار شده اند اما با توجه به قانون من در آوردی حسین یزدان پناه؛ اجازه ندارند تا ۷ سال از این گروهک جدا شوند.

طبق این خبر، تعدادی از زنان از کردستان ایران به این گروهک ملحق شده اند اما مدتی بعد متوجه می شوند که اشتباه بزرگی مرتکب شده اند اما وقتی قصد بازگشت به کشور را دارند، از سوی حسین یزدان پناه و ریباز شریفی، شکنجه و حبس می شوند.

حریم وکیل این زنان، در همین ارتباط اظهار کرد؛

تعدادی از گروهکهای کرد ایرانی از ایران به اینجا آمده اند و عضوگیری می کنند، دخترانی هستند که از ۱۷ سالگی از سوی حزب آزادی کردستان، از خانواده فراری داده و به عضویت خود در آورده اند، پذیرش این افراد غیرقانونی است چرا که زیر ۱۸ سال هستند.

متاسفانه این گروهک و دیگر گروهکهای کردی، از اقلیم کردستان حقوق می گیرند اما این حقوق به پیشمرگان داده نمی شود، پدر یکی از فریب خوردگان به اینجا آمد تا دخترش را ببرد اما اجازه ندادند و به او هشدار دادند اگر اصرار کنی با تو برخورد می شود.

برای ما قابل قبول نیست این نوع گروهکها از جوانان کردستانی بعنوان برده استفاده کنند.

متاسفانه افرادی هستند در ایران و شهرهای کردنشین ایران، مجرم و فراری هستند و بعد وارد اقلیم کردستان می شوند و به عضویت این گروهکها در می آیند، و ادای یک کرد انقلابی را هم در می آورند.

این وکیل برجسته عراقی گفت؛

خود سرکردگان این گروهکها قبول می کنند فرزندانشان در چنین شرایطی زندگی کنند؟ اگر قبول می کنند ما حرفی نداریم.

وی در پایان اعلام کرد تا رسیدگی به این ماجرا و احقاق حق مظلومان، از پای نمی نشینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا