آرام احمد منتقد، نویسنده و کارشناس اقلیم کردستان عراق پاسخ اتهامات و فحاشی های حسین یزدان پناه را داد+ پای مصاحبه با نادر کیانی ایستاده ام+ حملات تند حسین یزدان پناه به آرام احمد در پی مصاحبه با نادر کیانی و پاسخ صریح آرام احمد+ ویدیو

آکام نیوز: در هفته های گذشته، نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای، چندین گفتگوی اختصاصی با آرام احمد، کارشناس، منتقد، نویسنده و تحلیگر ارشد اقلیم کردستان عراق انجام داد که در این مصاحبه ها، آرام احمد، در مورد حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، افشاگری های مهمی انجام داد.

به گزارش آکام نیوز، در پی این افشاگری ها، حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان،در کلاب هاوس به آرام احمد حمله کرد و او را مزدور جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان اعلام کرده بود؛

آرام احمد با نادر کیانی که وابسته به رژیم جمهوری اسلامی ایران است گفتگوهای هدفمندی بر علیه ما انجام داده و این مصاحبه ها در سایتهای آکام نیوز و بولتن نیوز نیز منتشر شده است. آرام احمد زیر هژمونی رژیم جمهوری اسلامی قرار دارد و حقوق بگیر آنهاست.

کارشناس اقلیم کردستان در روزهای اخیر، در یک لایو زنده که با هیوا در لندن انجام داد، پاسخ این اتهامات را داد.

متن کامل این گفتگو به زبان کردی منتشر می شود که برای اطلاع مخاطبان فارس زبان، ترجمه این لایو نیز منتشر می شود.

حسین یزدان پناه نوکر خانواده بارزانی در کلاب هاوس گفته است آرام احمد تحت هژمونی جمهوری اسلامی قرار دارد چرا؟ چون من انتقاد کرده ام.

من از همه اینها خودم را مردتر می دانم.

وقتی حسین می گوید آرام احمد تحت هژمونی جمهوری اسلامی قرار دارد باید بگویم تو تحت هژمونی ایران هستی من در مورد تو حقایق را گفته ام.

من فیلم تو را در اربیل دیده ام که در حال رابطه جنسی هستی، حسین یزدان پناه تو چه انقلابی هستی که اینکارها را می کنی من اینها را فاش کرده ام برای همین به من افترا می زنی.

من گفته بودم حسین یزدان پناه در توالت ها و حمام زنانه مقرهایش، دوربین مخفی کار گذاشته تا از زنان و دختران حزبش آتو بگیرد و انها را وادار به رابطه غیراخلاقی کند.

من گفته ام حسین مزدور است خائن است حسین مزدور خانواده بارزانی است من گفته بودم ارزش خودروی پسر حسین یزدان پناه ۳۰ هزار دلار است من گفته ام حسین نوکر خانواده بارزانی است گفته ام حسین خائن است، فاسد است، چندین پیشمرگش را ترور کرده به زنان تعرض می کند.

او نوکر خانواده بارزانی است اما چون جوابی ندارد به من می گوید تحت هژمونی جمهوری اسلامی هستم!.

وقتی می گویم حسین خائن است  و زنش میلیون ها دلار دزدیده و خودش دزدی می کند وقتی می گویم او نیروی بارزانی است به من می گوید مزدور!

در مورد مصاحبه ای که با نادر کیانی کرده بودم باید بگویم، من با همه مصاحبه می کنم فردا تلویزیون پارتی با من مصاحبه می کند می گویند خودفروش هستم وقتی با رووداو باشم می گویند با پارتی گفتم وقتی با کردسات حرف بزنم می گویند با یکیتی هستم وقتی فردی از تهران با من مصاحبه می کند می گویند آرام احمد مزدور جمهوری اسالمس است.

در حالیکه هر کس با من مصاحبه کند من جواب می دهم، شما نوکر جمهوری اسالمی هستید شما هستید که ۴۲ سال است در اقلیم کردستان فرزندان مردم را به کشتن می دهید ثروت اندوزی می کنید و به خودتان لقب انقلابی هم می دهید شما تحت هژمونی پارتی و یکیتی و ترکیه هستید.

من یک منتقد آزاد هستم فردا آکام نیوز و بولتن نیوز با من مصاحبه کند من جواب می دهم، حسین برای این چنین حرفهایی را زده چون من حقایق و پشت پرده های آنها را فاش کرده ام پاسخ من این است اینها فاسد و مزدور هستند.

الان هم می گویند آرام احمد مزدور لاهور شیخ جنگی است چرا چون با او دیدار داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا