حسین یزدان پناه هنرپیشه هالیوود شد!+ فیلم

آکام نیوز: حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در طول دورانی که سرکردگی این گروهک را بر عهده دارد، هرگز نتوانست به اهداف خود برسد.

به گزارش آکام نیوز، سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که موفق نشد از زنده ها، برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند، از مرده ها بهره برداری می کند.

پس از حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر پردی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، ده ها ویدیو به سبک و سیاق فیلم های هالیوودی و بالیوودی از سوی حسین یزدان پناه تهیه و کارگردانی شد.

یزدان پناه از تیم فیلمبرداری خود دعوت کرد تا از وی در کنار خرابه های بجا مانده از حملات موشکی سپاه پاسداران و در کنار اجساد کشته شدگان، تصویربرداری کنند.

سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، پلان به پلان برای این سناریوها، هزینه کرد، بهترین فیلمبرداری و بهترین صدابرداری برای ضبط صحنه های اکشن و هیجانی و پخش سرودهای حماسی از صحنه سان دیدن حسین یزدان پناه از خرابه ها و اشک تمساح ریختن برای اجساد معدومین حملات موشکی اخیر سپاه، از عمده فعالیت های سینمایی سرکرده این گروهک است.

مدیریت آکام نیوز به حسین یزدان پناه توصیه می کند، بجای رهبری گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان{پاک} که دستاوردی جز مرگ فرزندان این مرز و بوم برای وی به ارمغان نیاورده، به شغل بازیگری روی بیاورد.

لحظاتی از هنرپیشگی حسین یزدان پناه را ملاحظه می کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا