خط و نشان گروهک تروریستی کومله کمونیستی برای حکومت اقلیم کردستان: کسی نمی تواند ما را خلع سلاح کند

آکام نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمام مقرات گروهکهای تروریست کردی حمله کرد، جز اردوگاه زرگویز و مقرات گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران (شاخه سید ابراهیم علیزاده)

به گزارش آکام نیوز، مخاطبان گرانقدر آکام نیوز بخاطر دارند، در زمان حملات موشکی، سایت آکام با یک مقام امنیتی گفتگو کرد و همین پرسش را از وی مطرح کرد که چرا مقر و اردوگاه کومله کمونیستی هدف قرار نگرفت؟

پاسخ این مقام امنیتی این بود که با توجه به آنکه کومله کمونیستی بر خلاف کومله مهتدی، حزب دمکرات و حزب آزادی کردستان، فعالیت مسلحانه ندارند، تیم به داخل کشور نمی فرستند و صرفا فعالیت سیاسی انجام می دهند، جمهوری اسلامی ایران، کاری به آنها ندارد، البته منوط به اینکه همین شیوه فعالیت را ادامه دهند.

حال که این گروهک تحت فشارهای شدید و انتقادات تند گروهکهای دیگر کردی قرار گرفته، حسن رحمان پناه با یک رسانه کردی مصاحبه ای انجام داد و با طرح این مسئله که این گروهک، تن به خلع سلاح نخواهد داد، تلاش کرد تا از بار فشارهای روانی وارد شده به این گروهک کم کند.

حسن رحمان پناه جاشین ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی برای حکومت اقلیم هم خط و نشان کشید و به آنها نیز توصیه کرد تن به خواسته های جمهوری اسلامی ندهند و اگر هم تن بدهند، آنها تسلیم نخواهند شد و همچنان به فعالیت مسلحانه ادامه خواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا