علی دایی و عبدالله مهتدی: پیوندتان مبارک!

آکام نیوز: در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر حضور علی دایی در شهر سقز برای حضور در مراسم چهلم درگذشت مرحومه مهسا امینی، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله، توئیتی در تمجید و خوش آمد گویی به عبدالله مهتدی منتشر کرد.

به گزارش آکام نیوز، خوش آمد گویی سرکرده گروهک تروریستی و جنایتکار کومله، گروهی که صدها شهروند ایرانی را ترور کرده و در مقطعی از زمان، سر غیرکردها را از تن جدا می کردند، به علی دایی، قابل تامل است.

در توئیت عبدالله مهتدی خطاب به علی دایی آمده است؛  دمت گرم علی دایی؛ خونه خودته، یاشاسن آزربایجان! بژی کوردستان!

عبدالله مهتدی که در سودای رهبری ایران به سر می برد، از هر فرصتی برای نزدیکی با اپوزیسیون فارس استفاده می کند.

خوش آمدگویی عبدالله مهتدی به علی دایی در حالی است که محمد دایی برادر علی دایی و یکی از دوستان دایی، ادعای رسانه های کومله و دمکرات مبنی بر حضور علی دایی در سقز و مراسم چهلم مهسا امینی را تکذیب و اعلام کردند که علی دایی در تهران است و اصلا سفری به کردستان نداشته است.

متاسفانه برخی سلبریتی ها و ورزشکاران مطرح، به راحتی در دام و دسیسه تروریستها گرفتار شده اند، افرادی که در خیال خام خود تصور می کنند، نظام سرنگون خواهد شد و بهتر است تا دیر نشده، به فکر خود باشند!

چرا که در گذشته شایع شده بود علی دایی به نهادهای امنیتی و نظامی نزدیک است، همان حرف و حدیث هایی که در مورد مهران مدیری هم مطرح بود و امروز این افراد که در ذهن پوچ خود تصور می کنند نظام سرنگون می شود و احتمال دارد پس از سرنگونی نظام، این افراد را تیرباران کنند، امروز برای نجات جان خود به آغوشی پناه برده اند که آغوش مرگ و نابودی شهرت این افراد خواهد بود.

آقای دایی فراموش نکنید، تمجید و خوش آمد گویی سرکرده یک گروهک تروریستی از شما، یعنی کار شما اشتباه است، بهتر است سریعا از گروهک تروریستی کومله اعلام برائت کنید.

پس تا دیر نشده علی دایی و همفکرانش به آغوش نظام برگردند، فردا دیرخواهد بود همین امروز اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا