حضور تیم سازمان سیا در مقر گروهک های تروریست کومله و دمکرات+ درخواست سازمان سیا از عبدالله مهتدی و مصطفی هجری برای اتحاد!

آکام نیوز: در تاریخ ۲۹ /۰۶/ ۱۴۰۱ تیمی از C.I.A با پوشش وزارت خارجه­‌ی آمریکا، با حضور در مقر گروهک تجزیه­‌طلب موسوم «به حزب دمکرات کردستان ایران» در شهر اربیل کردستان عراق با سرکرده­‌ی آن گروهک بنام مصطفی هجری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آکام نیوز، تیم سازمان جاسوسی آمریکا ضمن تقدیر از ادغام دو جناح گروهک، از آن­ها می­‌خواهند که در اغتشاشات رخ داده در برخی شهرهای کردستان ایران، بیش از این ایفای نقش نمایند. در این نشست، طاهر محمودی، کمال کریمی، محمد نظیف قادری و محمد صالح قادری، سرکرده گروهک را همراهی می­کردند.

شایان ذکر است که در گذشته نیز سازمان سیا، مصطفی هجری و عبدالله مهتدی (سرکرده­ گروهک کومله) را به آمریکا فراخوانده و به آن­ها ابلاغ نموده بود که باید با یکدیگر ادغام شوند و الّا کمک­های مالی و تسلیحاتی رژیم مافیایی آمریکا به هر دو گروهک قطع خواهد شد!

در اجرای آن دستور و به ­عنوان گام اول، دو جناح انشعابی حزب منحله­ موسوم به دموکرات کردستان ایران در تابستان گذشته با یکدیگر ادغام شدند و در حال فراهم آوردن زمینه­ برای ادغام با گروهک کومله بودند که با افشاگری رسوا کننده­‌ی وزارت اطلاعات پیرامون وابستگی کومله به رژیم کودک­ کش صهیونیستی مواجه شدند (اطلاعیه­‌ی پنجم مرداد ماه روابط عمومی وزارت اطلاعات و مستند «عملّیات بزرگ» که اخیراً از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد) و لذا مجبور به تعویق برنامه­‌ی دستوری ادغام دو گروهک خائن و وابسته به بیگانگان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا