سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی تمام هزینه های راه اندازی تلویزیون روژهه لات.تی.وی گروهک تروریستی کومله را تقبل کرد

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار و گزارشات موثقی که از طریق یک منبع مطمئن، به آکام نیوز رسیده، سرویس اطلاعاتی و امنیتی رژیم عربستان سعودی( رئاسه الاستخبارات العامه) به پاس خوش خدمتی عبدالله مهتدی در اجرای فرامین عربستان سعودی در کردستان و سازماندهی اغتشاشگران و اراذل و اوباش در شهرهای کردنشین ایران، تمام هزینه های راه اندازی مجدد تلویزیون گروهک تروریستی کومله(روژهه لات.تی.وی) را تقبل کرده است.

به گزارش آکام نیوز، عربستان سعودی بعنوان یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی کومله، تریبون خود، ایران اینترنشنال را خصوصا در ۲ ماه اخیر، بطور کامل در اختیار عبدالله مهتدی و سرکردگان کومله قرار داده بود.

پس از آنکه عبدالله مهتدی، تمام تلاش خود را برای آشوب، ناامنی و کشته سازی در کردستان بکار بسته بود، عربستان سعودی تصمیم گرفت هزینه کلان راه اندازی تلویزیون گروهک تروریستی کومله را تامین کند.

طبق خبر دریافتی، گروهک تروریستی کومله، تعدادی از کادرهای خود را برای فراگیری نحوه استفاده از تجهیزات پیشرفته ماهواره ای و تلویزیونی، راهی تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق کرده تا آموزش های لازم را فرا بگیرند، هزینه این کار نیز برعهده عربستان سعودی است.

بر اساس این خبر، بزودی، تلویزیون گروهک تروریستی کومله آغاز بکار خواهد کرد و به این ترتیب، دور جدیدی از فعالیت های ضد ایرانی عربستان سعودی بر علیه ایران آغاز خواهد شد.

اخبار تکمیلی در خصوص این خبر، بزودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا