یک مقام بلندپایه امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز: به فریب خوردگان هشدار می دهیم، با جان خود بازی نکنند و به کشور برگردند+ حملات جمهوری اسلامی ایران قطعا ادامه دارد+ مردم کردستان عراق، به اردوگاه های گروهکهای کردی حمله کنید

آکام نیوز/اختصاصی: در پی حملات روز (دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اردوگاه های کومله و دمکرات، تعدادی از پیشمرگان کشته و زخمی شدند.

به گزارش آکام نیوز، به بهانه تکرار حملات صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اردوگاه گروهک تروریستی کومله، آکام نیوز مصاحبه ای اختصاصی با یک مقام بلندپایه امنیتی انجام داد.

این مقام امنیتی با اشاره به تداوم حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به اردوگاه تروریستهای کومله و دمکرات، خطاب به فریب خوردگان اظهار داشت؛

جمهوری اسلامی ایران، نشان داد این بار عزم خود را تا ریشه کنی کامل گروهکهای تروریست کردی مستقر در خاک اقلیم کردستان عراق، جزم کرده و همانطوریکه پیشتر هشدار داده بود، اگر اقلیم کردستان به خواسته جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خلع سلاح و اخراج گروهکهای تروریست کردی تن ندهد، این حملات مرگبارتر از قبل و تا ریشه کنی کامل تروریستها، ادامه خواهد داشت.

ما به فریب خوردگان خصوصا در گروهکهای تروریست کومله و حزب آزادی کردستان هشدار می دهیم، اگر جانتان را دوست دارید، سریعا تسویه حساب کرده و اردوگاه ها را ترک کنید و تسلیم شوید.

مقام امنیتی کشورمان در پاسخ به سوالی در خصوص علت تکرار حملات به مقر ضد انقلاب، اظهار داشت؛

با توجه به عدم تعهد حکومت اقلیم کردستان ما حملات را از سر گرفتیم، حکومت اقلیم، در عمل به تعهداتی که به جمهوری اسلامی ایران داده بود، کوتاهی کرده و حتی به گروهکهای کردی، تذکر هم نداده است، لذا جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع از خود را محفوظ می داند و به حملات خود تا خلع سلاح و اخراج گروهکهای تروریست کردی، ادامه خواهد داد.

طی این مدت و از زمان شروع اغتشاشات در کردستان، گروهکهای تروریست کردی مستقر در خاک اقلیم کردستان، به داخل کشور، سلاح و مهمات فرستاده اند، اعترافات افراد دستگیر شده، نشان می دهد که برای آنها از اقلیم کردستان، سلاح و مهمات جنگی فرستاده بودند.

این مقام امنیتی جمهوری اسلامی ایران، ضمن هشدار مجدد به فریب خوردگان، بار دیگر خطاب به آنها اظهار داشت؛

وضعیت اردوگاه ها را ببینید، فریب مسئولین را نخورید، سران اصلی، خود در خانه های امن در اقلیم کردستان و یا اروپا مخفی شده اند اما شما(فریب خوردگان) را مجبور کرده اند، در ارتفاعات، در سرما و گرما و در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا، در اردوگاه ها بمانید، این برابری حقوق بین مسئولین و پیشمرگان عادی است که مدام از آن دم می زنند؟! این انصاف است؟!

به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به اینکه حملات مستمر است و ادامه دار خواهد بود، با جان خود بازی نکنید و به دامان وطن بازگردید، امروز اقدام کنید، فردا دیر خواهد بود!

پیشمرگان که اعضای عادی محسوب می شوند، روی این مسئولین، حساب نکنند، آنها دلسوز شما نیستند، آنها بدشان نمی آید شما کشته شوید، چرا که با مرگ شما، برای خود تبلیغی به راه انداخته و حقوق و مزایا دریافت می کنند، یکبار برای همیشه تصمیم خود را بگیرید.

این مقام امنیتی در ادامه خطاب به مردم کردستان عراق به ویژه ساکنین زرگویز، زرگویزله و قره داغ گفت؛

ما از اهالی کردستان عراق به ویژه زرگویز،زرگویزله و قره داغ درخواست می کنیم، با توجه به قصد و اراده قطعی جمهوری اسلامی ایران برای ریشه کن کردن تروریستها، از این مناطق دور شوید، در صورت عدم تخلیه، این مناطق با موشک و پهپاد، هدف قرار می گیرد.

مردم کردستان عراق می دانید و آگاه هستید که این افراد طی سالهای اخیر، دست آوردی جز ضرر و زیان برای شما شهروندان اقلیم کردستان نداشته اند، اگر می خواهید از منطقه نروید، می توانید این گروهکها را که روی خاک شما لانه کرده و زمین های شما را تصرف کرده اند، اخراج کنید، جلوی اردوگاه هایشان تظاهرات کنید و آنها را از خاک تان بیرون کنید تا جان و مالتان در امان باشد، در غیر اینصورت، در حملات بعدی با توچه به پراکندگی این افراد در منازل متعدد، خصوصا در منطقه قره داغ، این خانه ها هم مورد اصابت قرار می گیرد.

مقام امنیتی کشورمان در پایان خطاب به سرکردگان گروهکهای تروریست کردی از جمله کومله گفت؛

به سرکردگان و اعضای شاخه های مختلف کومله، که همچون موش در پناهگاه های خود خزیده اند، اعلام می کنیم، اگر دست از اقدامات تروریستی و خرابکارانه به ویژه ارسال محموله های نظامی متعدد به داخل کشور برندارید، از گزند حملات جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهید بود و دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران، این بار جدی تر از دفعات قبل، به هشداری که می دهد عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا