ترس و وحشت گروهکهای تروریست کردی از هشدار جدی سردار قاآنی+ فرمانده نیروی قدس سپاه با اقلیم کردستان اتمام حجت کرد

آکام نیوز: مطرح است فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در سفر اخیر خود به عراق، هشدار داده که در صورت عملی نشدن دو مطالبه ایران، تهران در اقلیم کردستان عملیات زمینی اجرا می‌کند.

به گزارش آکام نیوز، شنیده ها حاکی از آن است که سردار «اسماعیل قاآنی» که روز سه‌شنبه در سفری دو روزه به عراق سفر کرده بود، به مقامات عراقی هشدار داده که اگر تدابیر امنیتی خود در مرزها با ایران را تشدید نکنند و گروهکهای ضد انقلاب را کنترل نکنند، ایران دست به حمله زمینی در اقلیم کردستان عراق خواهد زد.

گفته می شود سردار قاآنی در این سفر با رئیس جمهوری و نخست‌وزیر و نیروهای سیاسی چارچوب هماهنگی و گروه‌های مسلح نزدیک به ایران در عراق دیدار کرده و به آنان گفته است که ایران دو مطالبه دارد که در صورت تحقق نیافتن آنها عملیاتی نظامی در اقلیم کردستان آغاز خواهد کرد.

مطالبه اول ایران خلع سلاح احزاب کرد ایرانی در اقلیم کردستان و دوم حضور نیروهای ارتش عراق در مرزهای اقلیم کردستان با ایران برای جلوگیری از تردد گروهکهای تروریست کرد به خاک ایران است.

سخنان اخیر سردار قاآنی در خصوص عملیات زمینی بر علیه گروهکهای تروریست کردی، باعث ترس و وحشت در اردوگاه های ضد انقلاب شده است.

هفته گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای چندمین بار مواضع گروهکهای تروریست کردی در اربیل و سلیمانیه را هدف بمباران گسترده موشکی و پهپادی قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا