افشاگری آکام نیوز: فریبا محمدی عضو کمیسیون خارج از کشور کومله و داعیه دار دفاع از حقوق زنان، گرایش شدیدی به همجنس گرایی دارد+ افشای ارتباطات فریبا محمدی با پسران کم سن و سال

آکام نیوز: فریبا محمدی از اعضای کمیته خارج از کشور گروهک تروریستی کومله، حواشی زیادی دارد، فردی که قصد دارد در سازمان ملل متحد، در مورد حقوق زنان در ایران سخنرانی کند!

به گزارش آکام نیوز، فریبا مدتها با پسری در ارتباط بود، گفته می شود نوید یک نفر را به قتل هم رسانده بود، این دو با هم از کشور فرار کرده و به کومله ملحق شده بودند. بعد از مدتی، فریبا با نوید مهرآور آشنا شده و براحتی زیر این پسر را زیر آب می کنند!

هیچوقت مشخص نشد چه بر سر این پسر آمده است، بعدها فریبا با نوید ازدواج کرد. فریبا در حالی امروز عضو کمیسیون خارج از کشور کومله است که تا مقطع ۵ ابتدایی درس خوانده است! اما به دلیل ارتباطاتی که با نوید داشت، به سرعت ترقی کرد!

مدتی بعد دختر فریبا(نویسا) بدنیا آمد.

فریبا به دوستی با پسران کم سن و سال شهره است، با انشعاب عمر ایلخانی زاده از کومله مهتدی، او نیز به کومله ایلخانی زاده ملحق شد. بعد از مدتی فریبا، از نوید جدا شد، این در حالی بود که وی همزمان، معشوقه مشترک عمر ایلخانی زاده و رضا کعبی بود.

وی سالها با رضا کعبی در ارتباط بود، تمام افراد اردوگاه از ساعت ورود و خروج فریبا به ناوندی و منزل رضا خبر داشتند. رضا وقتی موقعیت سیاسی خود را در خط دید، فریبا را به فواد نقده انداخت!

فواد پسری زیباروی بود، فریبا مدتی نیز با او در ارتباط بود. این در حالی بود که وی همچنان به رضا علاقه داشت!

وقتی از فواد هم جدا شد بخاطر روابط خود با آرمان هنیمن فرمانده آموزشگاه کومله ایلخانی زاده وارد رابطه شد، او در اردوگاه به عنوان خفاش شبهای اردوگاه شناخته می شد. دلیل این لقب هم این بود که وی با یک دست لباس سیاه در تاریکی و سکوت وارد اردوگاه شده و به راحتی به خانه فریبا می رفت.

وقتی نوید به اردوگاه برگشت به فریبا گفت من نویسا را با خودم به اروپا می برم، اما فریبا گفت یا من را هم می بری یا دخترم را نمی دهم! او نیز ناچار شد کار اقامت هر دو را درست کند. آرمان هم پول زیادی از پدرش گرفت تا در آلمان به فریبا برساند. اما بخت با آرمان یار نبود و در میانه راه یونان او را دستگیر کرده وبه عراق دیپورت کردند. با رفتن فریبا، آرمان دچار مشکلات روحی و روانی شد. این نیز از خوش شانسی رضا بود چرا که او تا مدتها با فریبا وقت می گذراند.

اما اخبار ارزیابی نشده حکایت از آن دارد که فریبا محمدی به همجنس گرایی روی آورده است. فریبا محمدی از اقدام نانسی فزر، وزیر کشور آلمان که بازوبند نماد همجنسگرایی را بسته بود، نیز بسیار خوشحال شده بود.!

وی که از طیف مردها توفیقی برایش حاصل نشده به زنان روی آورده است.

لذا ما به کادرهای مونث هشدار می دهیم، مراقب او باشند و از نزدیکی با وی بپرهیزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا