هشدار دستگاه امنیتی به مردم کردستان: اخاذی هه نگاو سایت به اصطلاح حقوق بشر از مردم+ عوامل ضد انقلاب در اقلیم کردستان بنام مجروحان خیالی حوادث کردستان از مردم پول می گیرند+به هیچ عنوان به حساب این افراد پول واریز نکنید کلاهبرداری است+سند

آکام نیوز/اختصاصی: در روزهای اخیر گروهکهای شکست خورده ضد انقلاب که در پروژه اشغال کردستان شکست سنگینی خورده اند، پس از ناکامی در اغفال مردم، این بار تصمیم گرفتند برای انتقام از مردم کردستان، بنام مجروحان خیالی حوادث اخیر کردستان، از مردم اخاذی کنند.

به گزارش آکام نیوز، سایت به اصطلاح حقوق بشر کردستان هه نگاو با هدف کسب درآمد از مردم کردستان، اطلاعیه ای در کانال های خود منتشر کرده که طی آن اعلام کرده مردم به حساب شخصی ژیلا مستاجر و  ارسلان یاراحمدی، پول واریز کنند تا این پول ها را بدست مجروحان حوادث اخیر برسانند!

این در حالی است که این افراد هیچ حسابی در داخل کشور ندارند و مجروحی وجود ندارد تا پولی بدست او برسد و تمام این حقه بازی ها با هدف کلاهبرداری و اخاذی از مردم کردستان انجام می شود، یعنی به نام مجروحان و کشته شدگان و به کام سران اغتشاشات در آنسوی مرزهای کشور.

در همین ارتباط آکام نیوز، با دستگاه امنیتی کشورمان تماس گرفت و موضوع را با آنها در میان گذاشت.

یک مقام امنیتی در پاسخ گفت؛

دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران تمام تحرکات سرکردگان اغتشاشات از جمله همین سایت به اصطلاح حقوق بشر کردستان که کارت لاینگری گروهکهای تروریست کردی را در جیب دارند، را رصد می کند و در جریان این سناریو قرار دارد.

لذا به شهروندان عزیز هشدار می دهیم مراقب باشند تا در دام این کلاهبرداران قرار نگیرند، این حساب های اعلام شده، همگی متعلق به عوامل اصلی فتنه در اقلیم کردستان عراق و خارج از مرزهای کشورمان است و یک ریال از وجوهی که این افراد کلاهبرداری می کنند در اختیار مجروحان قرار نمی گیرد و تنها به جیب این افراد می رود.

شایان ذکر است برخی کانال های وابسته به کومله و دمکرات و سایت مذکور، در حال جمع آوری پول به حساب های خود هستند و از مردم ناآگاه کلاهبرداری می کنند، پیش از این نیز بنام مهسا امنیتی پول هایی جمع شد که هرگز بدست خانواده مهسا نیز نرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا